Rasowanie WSK 125.Co trzeba kupić, jaki tego koszt ?

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Czy mam przerabiać swoją WSK

Tak
16
46%
Nie
19
54%
 
Liczba głosów : 35

Rasowanie WSK 125.Co trzeba kupić, jaki tego koszt ?

Postprzez igrek97 » 29 paź 2010, o 17:11

Witam, chciał bym was zapytać co trzeba kupić, przerobić w WSK 125 M06B3,żeby bez strzelania sprzęgłem( bo tej chwili żeby cokolwiek ją podnieść muszę strzelać sprzęgłem) elegancko wyrwać ją na jedno koło, i jaki mniej więcej będzie koszt. Czyli jak by ktoś mógł to by mi tu taki mały tutorial napisał ;) Z góry dzięki.
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Rasowanie WSK 125.Co trzeba kupić, jaki tego koszt ?

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 paź 2010, o 17:11

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Romecik2t » 29 paź 2010, o 18:13

Jedna tania mała rzecz, zębatka z tyłu o 10 zębów większa, moc, a raczej moment obrotowy wzrośnie bardzo dużo, spokojnie powinna iść na koło, ale można też bez zmiany, tylko trzeba mieć umiejętności, tyle że wsk to nie jest dobry materiał na stunt, bo ciężka jest.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez Krylunio » 29 paź 2010, o 19:45

Romecik2t napisał(a): bo ciężka jest.

miałeś wske kiedykolwiek ? to ledwo co waży... a wracając do tematu --> tanim kosztem to najwyżej możesz kupić gumę balonową w sklepie. by wska nadawała się do stuntu nic innego nie poradzisz jak tylko
-ingerencja w cylinder
-przeróbka tłoka
-zgranie wszystkich kanałów, wypolerowanie
-tłumik spawak
Takie rozwiązania rzędu 200 zł i ogromu czasu spędzonego na dogranie wszystkiego będzie dawało niezły efekt.
Avatar użytkownika
Krylunio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2299
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wola Rzędzińska
Pochwały: 7
Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700

Postprzez Konik » 29 paź 2010, o 20:17

WSK ma dość ciężki przód. Chociaż na koło da rade wyrwać ;) Kupuj jak najmniejszą zębatkę zdawczą, wtedy powinna iść na koło .
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Romecik2t » 29 paź 2010, o 20:23

no sory pomyłka, ciężka może strasznie nie jest ale te 80kg waży, ale chodziło mi o to co Konik napisał, że ma źle ustawiony środek ciężkości-za bardzo z przodu i dlatego cięzko wyrwać, tak samo jak S51 simek idzie z gazu nawet na koło łatwo a SR50 to przy big-bore ciężko jest wyrwać :twisted:
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez Konik » 29 paź 2010, o 21:27

Romecik2t napisał(a): ciężka może strasznie nie jest ale te 80kg waży

WSK? :o minimum 100kg. Moja waży coś 105kg ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez marcing17 » 29 paź 2010, o 21:52

wsk sie nie nadaje do tuningu... wiem bo mialem

Romecik2t napisał(a):SR50 to przy big-bore ciężko jest wyrwać


aha
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez PawelP112 » 29 paź 2010, o 23:39

Wsk dobra baza co wy gadacie.. owszem na orginalnym cylindrze nic nie zrobimy, polecam załozyć Cylinder wraz z głowicą od Minsk'a 125 do tego zapłon z jawki i mamy motor zblizony osiagami do etz 150;)
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Avatar użytkownika
PawelP112
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
Lokalizacja: Łomnica

Postprzez Ktoś » 30 paź 2010, o 12:11

przedewszystkim trzeba wywalić magneto i założyć inny zapłon, alternator z mz albo zapłon z jawki, w cylindrze kąt otwarcia wydechu podnieść do 170 stopni ssanie też trochę w górę okna przelotowe poszerzyć głowicę splanować około 2mm i będzie szła elegancko :)
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez endek » 30 paź 2010, o 21:10

dorwac cyla od minska i mozna towrzyc :wink: (cos mi sie obylo o uszka ze da sie wyciagnac tuleje)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Kuba » 30 paź 2010, o 23:31

a da się da :] cyl, głowica, wydech i gaźnik z mińska :] i WSK nagle zyskuje parę koni :D
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez igrek97 » 31 paź 2010, o 08:14

Ok,dzieki. teraz dokladniej przemysle tuning. moze dopiero zaczne jak moze bede mial 2 wsk
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Postprzez Mariusz » 16 lis 2010, o 20:47

mimo wszystko jak masz jakąś z papierami to lepiej ją sprzedaj i kup... sam nei wiem... choćby ETZte? WSK ciężka nei jest ale jeżeli spojrzeć na stosunek mocy do masy to okazuje się że rasowany simsonek ten stosunek będzie miał lepszy (przez co i na koło łatwiej go będzie wyciągnąć).
jeżeli chodzi o samą ingerencję w silnik to jak wyżej wspomniano problematyczna nieco może być spora masa części obrotowych w silniku, dzięki którym ze sprzęgła fajnie się dźwiga (bo ma duży moment pędu) ale z gazu nie bardzo (z tych samych względów), tutaj pomoże zmiana zapłonu ale i tak ci zostaje dość masywny wał korbowy, ponadto wszystkie przeróbki które dodadzą ci momentu obrotowego.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez koltun_m » 19 lis 2010, o 20:52

kiedyś dawno temu jeszcze w XIX wieku w ŚW był cykl artykułów o podrasowywaniu silników S 01 ale mi całe roczniki 97 -2002 zginęły przy przeprowadzce
koltun_m
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 22:46

Postprzez Artur » 20 lis 2010, o 16:19

marcing17 napisał(a):wsk sie nie nadaje do tuningu... wiem bo mialem


Oj nie zgodził bym się z tym, ona jest nawet wdzięczna do tuningu.

Rzeczywiście rakiety to z wsk-i nie zrobisz, ale możesz pomyśleć nad małym rasowaniem silnika, co wbrew pozorom wcale mało nie daje, możesz zrobić np:
-polerka skrzyni korbowej(oczywiście na lustro, wtedy to tylko ma sens)
-polerka wału(na lustro)
-polerka denka tłoka, można też wypolerować tłok od środka(na lustro)
-zgranie cyla z karterami
-zgranie tłoka z cylindrem
-polerka kanałów w cylindrze, jak dasz radę
-zgranie płuków
Jak to wszystko zrobisz, możesz pomyśleć nad planem głowicy( szkło papier ścierny i staczasz), praktycznie bez żadnych wydatków możesz zyskać trochę mocy, trochę pilniczków, trochę papieru ściernego , moim zdaniem się opłaca. :yes:
Ostatnio edytowano 20 lis 2010, o 21:25 przez Artur, łącznie edytowano 3 razy
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 302 gości