Odblokowanie ogara+ polerka króćca
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Odblokowanie ogara+ polerka króćca
A wiec: dzisiaj zamówiłem cylinder od jawki mustang, po 3 szlifie (świerzo dotarty) i dysze z gaźnika jawki, sprawdziłem i mam odblokowany króciec, tłumik odblokuje, mam pytanko co do króćca, czy jak go wypoleruje to poprawi to osiągi? i ile pojemności ma cylinder po 3 szlifach?
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
co do polerki trochę da ale nie zauważysz tego aż tak.
co do tyla szlif się robi co 0,25 mm wiec powiększy ci się o 0,75 mm
co do tyla szlif się robi co 0,25 mm wiec powiększy ci się o 0,75 mm
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Polerka króćca jest dosłownie nieodczuwalna za 1 szlifem zbierasz 0.25mm jak się nie mylę więc łatwo obliczyć 3 szlify 0,75 czyli zaokrąglając 39mm czyli nawet tych 55ccm nie ma.Co do tłumika to lepiej pobawic się i zrobić ten według "czeskiego schematu" w oryginalnym silniku on najwięcej da z tego co zauważyłem.
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
hmmm nie wygląda na zabardzo skomplikowany a to dobrze jak wszystko porobie, to zajme sie tym tłumikiem w robocie
[ Dodano: 01 Lis 2010, 18:30 ]
normalnie jak go tak wyspawam to nie wystarczyło by żebym go pomalował? o co chodzi z tą watą?
[ Dodano: 01 Lis 2010, 18:32 ]
w środku zero bebechów?
[ Dodano: 01 Lis 2010, 18:30 ]
normalnie jak go tak wyspawam to nie wystarczyło by żebym go pomalował? o co chodzi z tą watą?
[ Dodano: 01 Lis 2010, 18:32 ]
w środku zero bebechów?
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
ta watę (wata szklana) daje się na końcówkę tłumika do wyciszenia go. ty masz jak to chodzi z i bez
http://www.youtube.com/watch?v=Rpz1E0rZ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=I5MN103l ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Rpz1E0rZ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=I5MN103l ... re=related
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Zrób ten tłumik i powiedz tam kiedyś jak na tym chodzi, sam byłem napalony na tuning 223 ale minęło mi wraz z pójściem do szkoły.
Podobno dobre efekty daje tłumik wg. leśnika z tym stożkiem w środku tak jak mówi pascal.
Podobno dobre efekty daje tłumik wg. leśnika z tym stożkiem w środku tak jak mówi pascal.
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
http://c.wrzuta.pl/wi3121/85e6031800080 ... 0ac/0/3-05
Chodziło mi o ten robiłem oba wydechy ten i ten co pokazał romecik i powiem że przy tym co ja podałem jest o tyle lepszy od tego co kolega pokazał że moto ma ciut wyższe obroty i w jeździe przeciągajac moto w najwyższe obroty czuć jeszcze takie ładne doładowanie jakby 2 razy mocniej ciągnął. wydechy były montowane w tym samym moto. Tyle żeby na tym wydechu co podałem ja trzeba mieć porządnie zrobiony silnik aby na 3 biegu ładnie się kręcił...Jak sam zobaczylem jak na 3 weszła jawka w rezo przy tym tłumiku to aż chciało się jeździć spowrotem na piździkach.Szła miodnie.
Chodziło mi o ten robiłem oba wydechy ten i ten co pokazał romecik i powiem że przy tym co ja podałem jest o tyle lepszy od tego co kolega pokazał że moto ma ciut wyższe obroty i w jeździe przeciągajac moto w najwyższe obroty czuć jeszcze takie ładne doładowanie jakby 2 razy mocniej ciągnął. wydechy były montowane w tym samym moto. Tyle żeby na tym wydechu co podałem ja trzeba mieć porządnie zrobiony silnik aby na 3 biegu ładnie się kręcił...Jak sam zobaczylem jak na 3 weszła jawka w rezo przy tym tłumiku to aż chciało się jeździć spowrotem na piździkach.Szła miodnie.
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Ten tłumik z czeskiego schematu to jest do silnika full porobionego 50/4/3 do serii się nie nadaje najlepiej zrób sobie tak jak ja obetnij oryginalny tłumik trochę za połową tam gdzie się kończy ten walec dospawaj do tego stożek ze stringerem nałóż na to obciętą resztę tłumika wypchaj wata szklaną a na koniec zaspawaj końcówkę kawałkiem okrągłej blachy.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
-
tara512 - MotoManiak
- Posty: 732
- Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
- Lokalizacja: Łowicz
Ja zakładałem do silnika wogóle nie dłubanego z gaźnikiem od wsk-i nic nie grzebane innego z ciekawości czy fakycznie coś da czy to bujdy i dało dosć sporo jak na nieruszany praktycznie silnik więcej niż oczekiwałem.
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 223 gości