wiatr 175/4/2M

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Ktoś » 1 gru 2010, o 14:04

wał nie jest zwykłym elementem o stałym środku ciężkości bo przenosi ruch opbrotowy na ruch posuwisto zwrotny, można wyważyć go na jakieś obroty i będzie miał wtedy najmniejsze wibracje ale już na innych obrotach nic to wyważenie nie da. wały wyważa się mniejwięcej w zakres obrotów przy którym silnik będzie najczęściej pracował i to cała filozofia. jako ciekawostka: wał w silniku junaka był wyważany doświadczalnie, wkręcane były w niego odważniki żeby uzyskać pożądany efekt.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 gru 2010, o 14:04

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 5 gru 2010, o 03:17

co ma romet do wuechy? to że w komarze na 40% sie wywarza to sprawa rometa, najlepiej by było szukać czegoś o podobnych parametrach i tam sprawdzać na ile procent sie wyważa i robić.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 6 gru 2010, o 13:21

nie znajziesz niczego o "podobnych" parametrach bo zbyt wiele czynników ma wpływ chociażby mocowanie silnika w ramie to jeden z ważniejszych czynników jak wyważać wał! inny typ mocowania wymaga już innego wyważenia. tak czy siak toczenie wału nie ma sensu więc nie ma co dyskutować chyba że ktoś założy nowy temat o tym.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 302 gości