jaka najwieksza pojemnosc sima moge zrobic

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez endek » 2 gru 2010, o 14:33

Kajo napisał(a):Sypnij kasą to przerobie tak kartery, że wejdzie cyl od cr500.

a po co przerabiac (lepiej od razu wpakowac caly silnik od CRy ,nie bedzie sie przynajmniej sypał) :mrgreen:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 gru 2010, o 14:33

Pani Kontekstowa
 

Postprzez 19Karola95 » 2 gru 2010, o 14:41

endek napisał(a):
Kajo napisał(a):Sypnij kasą to przerobie tak kartery, że wejdzie cyl od cr500.

a po co przerabiac (lepiej od razu wpakowac caly silnik od CRy ,nie bedzie sie przynajmniej sypał) :mrgreen:


A mam jeszcze lepszy pomysł. Najlepiej kupić całą CR bo rama to bedzie pomielona :P
Bo zapewne zżarła by nas ta europeizacja gdyby nie Papa Rydzyk i jego
radiostacja

Nie jest dobrze , ale nic to
Radio Maryja uratuje polski hip-hop
Obrazek
19Karola95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 20:58
Lokalizacja: Świebodzin

Postprzez endek » 2 gru 2010, o 14:48

w sumie ,bo na rame materiału konstruktorzy troche załowali,stad jest taki jaki jest :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Barthezz » 2 gru 2010, o 16:09

No cóż kolego najpierw ogarnij się w temacie, później coś kombinuj.
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Artur » 2 gru 2010, o 19:37

grzesik93 napisał(a):Ostatnio widziałem gdzieś w Niemcowni sety chyba 140ccm...


Fajnie to brzmi Niemcownia.

A tak poważnie to wszystko zależy od stanu motorka i umiejętność użytkownika, bo simson jest tak zrobiony, że tuning jego nie nastręcza problemów, ale jak zrobisz to wszystko nieumiejętnie to może się szybko rozlecieć, dlatego w tym wypadku wszystko zależy od ciebie. :)
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Adi.G. » 4 gru 2010, o 01:12

Gadanie gadaniem, a i tak pewnie skończy się na góra 60/4 :P

Kup 70ccm almota z tłokiem MZA i lataj póki się to nie rozleci, szkoda kombinacji, kasy wyrzuconej w błoto i spalania 6/100 :F
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Artur » 4 gru 2010, o 01:17

Adi.G. napisał(a):Gadanie gadaniem, a i tak pewnie skończy się na góra 60/4 :P

Kup 70ccm almota z tłokiem MZA i lataj póki się to nie rozleci, szkoda kombinacji, kasy wyrzuconej w błoto i spalania 6/100 :F


Masz rację Adi.G, ale i tak wszystko od użytkownika zależy, tak naprawdę nic nie powinno się stać, oczywiście jak kolega nie popełni pewnych banalnych błędów, po drodze, ale jak wszystko będzie robione pod okiem jakiegoś człowieka który siedzi w mechanice to powinno być ok.

A tak na początek proponuję jakąś 70ccm może 80ccm(chyba są do simsona o ile się nie mylę), to powinno już ładnie popylać, ale i tak się skończy podejrzewam na mocy zbliżonej do wsk, bo żebyś simsonem dobił do mocy MZ 150 czy 250 to może być ciężko. :wink:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez marcing17 » 4 gru 2010, o 12:22

Adi.G. napisał(a):lataj póki się to nie rozleci, szkoda kombinacji, kasy wyrzuconej w błoto i spalania 6/100


moje 70/4 lata już 6ty tys. km bezawaryjnie (nie licząc wcześniej platynkowego zapłonu), jedynie drobne pierdoły, jak w każdym. a czy kasa wyrzucona w błoto? nie sądzę, bo miło poczuć jak wyrywa motor spod dupy po dodaniu gazu, a potem patrzysz na siedzenie i co ono takie pogniecione... no ale co kto woli. a spalanie rzecz względna.


ale i tak się skończy podejrzewam na mocy zbliżonej do wsk, bo żebyś simsonem dobił do mocy MZ 150 czy 250 to może być ciężko.


Twoja wsk wącha spaliny chcąc nie chcąc... a porównanie z MZ 150 miałem i simson na prawdę pozytywnie mnie zaskoczył. miałem jeszce porównanie z yamaszką RD80 i śmiem stwierdzić, że simson ma większy wykop...


Kolejni co piszą swoje beznadziejne racje, a gówno za przeproszeniem wiedza, bo "mieli i jeździli". oczywiście mi i tak nikt nie uwierzy. chcecie dowodów? spoko! śnieg stopnieje, kamera w łape i zobaczycie...
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 219 gości