jaka najwieksza pojemnosc sima moge zrobic

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

jaka najwieksza pojemnosc sima moge zrobic

Postprzez skowron995 » 16 lis 2010, o 15:44

jaka największa pojemność mogę zrobić w swoim simku zeby nie rozleciał się za szybko a był mocny i miał kopa
skowron995
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36

jaka najwieksza pojemnosc sima moge zrobic

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 lis 2010, o 15:44

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komar Rider » 16 lis 2010, o 16:05

Pytanie jak z kosmosu. Wszystko zależy od stanu silnika. Napierw zafunduj mu porządny remont za kilka stów, a potem baw się w tuning.

Moc i kopa możesz osiągnąć nie tylko dzięki większej pojemności.
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez skowron995 » 16 lis 2010, o 16:11

to o moge zrobić zeby mial kopa i moc a silnik jest po remoncie wszystkie lozyska nowe wal nowy walek kopki nowy cyl ddr50/4 z membrana glowica nowa kosz sprzęgła i tarczki tez.
skowron995
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36

Postprzez Komar Rider » 16 lis 2010, o 16:34

Łe, no to jak tak to się prezentuje, to zrób sobie od razu 70 cm2
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Mariusz » 16 lis 2010, o 20:33

skowron jeżeli masz obecnie zestaw 50/4 z membraną to poprostu go albo rozwijaj, albo powiększ otwór w karterach pod 70tkę i kombinuj z podobną konfiguracją tylko dla większej pojemności, ale wtedy stosuj wał pod 70tkę i przyjrzyj się przeniesieniu napędu czy aby na pewno podoła takiemu wyzwaniu (zmiana docisku, remont sprzęgła)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez grzesik93 » 16 lis 2010, o 20:51

Ostatnio widziałem gdzieś w Niemcowni sety chyba 140ccm...
Obrazek Znów nie działa te videło...

A ja na to http://www.youtube.com/watch?v=K2VkTWsFjbE
Avatar użytkownika
grzesik93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
Lokalizacja: Mauryców

Postprzez mateusz46 » 16 lis 2010, o 21:32

Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez skowron995 » 16 lis 2010, o 21:36

może by kupic rzt 70? do niego? albo narmalna 70 zrobić zeby było 70/4 i do tego tez membranę?

[ Dodano: 16 Lis 2010, 20:47 ]

albo normalna 70 zrobic na 80/4 i do tego amal 21. co wy na to?
skowron995
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36

Postprzez grzesik93 » 16 lis 2010, o 22:05

Taa jasne z 70ccm zrób od razu 130ccm...

Mało kto się chce podejmować szlifu np na tłok 46.5mm co daje niecałe 75ccm
Obrazek Znów nie działa te videło...

A ja na to http://www.youtube.com/watch?v=K2VkTWsFjbE
Avatar użytkownika
grzesik93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
Lokalizacja: Mauryców

Postprzez skowron995 » 16 lis 2010, o 22:16

no to co rzt 70? i amala do tego
skowron995
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36

Postprzez grzesik93 » 16 lis 2010, o 22:36

RZT - Przechwalone wg mnie

Kupić S70 i dać na przeróbkę + Amal/Dellorto + Wał S70 oczywiście
Obrazek Znów nie działa te videło...

A ja na to http://www.youtube.com/watch?v=K2VkTWsFjbE
Avatar użytkownika
grzesik93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
Lokalizacja: Mauryców

Postprzez marcing17 » 17 lis 2010, o 20:22

taa łatwo się mowi, tylko szykuj 1500 - 2000 zł na przerobke samego silnika. do tego masę nerwów...
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez grzesik93 » 17 lis 2010, o 20:53

Marcin jeśli powyższy post był do mnie to i tak do erzeta musi większość zmienić ;)
Obrazek Znów nie działa te videło...

A ja na to http://www.youtube.com/watch?v=K2VkTWsFjbE
Avatar użytkownika
grzesik93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
Lokalizacja: Mauryców

Postprzez marcing17 » 17 lis 2010, o 23:29

Nie był do Ciebie konkretnie, a ogólnie odnośnie tych całych "a może by" "a jak by" ? itd. mnie sama przeróbka na 70/4 wyszła z wszelkimi płynami itd. zeby ruszyc tym z miejsca jakieś 1100 zł na lipnym gaźniku (podróba) i zapłonie platynkowym... do porządnego sobie dolicz Dellorto albo Amal 150 - 300 zł i zapłon np ducati to z 300 zł to prawie 2000 wychodzi... jak sie brać za tuning to na powaznie i sie trzeba liczyć z tym że wiecej grzebania jak co warte... ale co kto lubi, np. mi to sprawia saysfakcje i tyle, ale jak ktoś sam nie wie co che to się lepiej nie brać.

P.S. nie jestem pro elo tjunerem i prosze mnie tu nie jechać..

edit.
Kajo święta racja..
Ostatnio edytowano 17 lis 2010, o 23:37 przez marcing17, łącznie edytowano 2 razy
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Kajo » 17 lis 2010, o 23:30

Bardziej głupiego pytania nie można zadać. Sypnij kasą to przerobie tak kartery, że wejdzie cyl od cr500. Poczytaj dział tun mechaniczny na jakimś dobrym forum o simsonach i tyle. Będziesz już trochę wiedział. Z taką wiedzą jak posiadasz nie brał bym się za nic. Więcej szkody niż pożytku.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 212 gości