Zamawiam sobie kostkę pod membranę wraz z wycięciem. Musze tylko zrobić rysunek techniczny i jazda.
Mam tylko mały problem. Nie mam pojęcia jak zamocować kostkę. Nie chcę jej spawać, bo nie wiem, czy mój cyl wytrzyma więcej niż 50km... Za duże pieniądze żeby zmarnować taką kostkę.
Mam dwie opcje.
1. Przykleić kostkę mocnym klejem* Byłoby szczelnie i jeżeli dobrze zrobię, to mogłoby trzymać.
* jakiego kleju można by użyć?
2. Wczoraj przymierzałem membranę i zauważyłem, że śruby do jej przykręcenia idealnie trafiałyby w "nadlew" pod żeberkami. Byłyby wkręcone przy samych karterach i na górze cylindra. 2 śruby + dobra podkładka z klejem powinny trzymać
Panowie i Panie, doradźcie mi, bo nie wiem jak to rozwiązać. Jeżeli można przykręcić, to muszę zrobić otwory na rysunku, bo sam dokładnie tego nie zrobię.
Może macie inne propozycje? Muszą być takie, żeby można było tą kostkę jakoś zdjąć.
PS. Zapomniałem o czymś. Czy jest jakaś różnica jak zamocuję membranę? Chodzi mi o to.
Do przykręcenia musiałbym ustawić ją "bokiem", bo wtedy otwory będą bliżej środka cylindra.
Jak zamocować kostkę pod membranę?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
co do jej zorientowania: robiłeś boostport?
co do mocowania, spróbuj nagwintować jakoś nadlewy i długie szpilki
co do mocowania, spróbuj nagwintować jakoś nadlewy i długie szpilki
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
jeszcze nie. Na razie myślę jak go zrobić, bo jakoś nie mogę znaleźć dobrego tutoriala. No i jakie wymiary, w którym miejscu?
Miałem w poprzednim temacie, ale nie zdążyłem przeczytać odpowiedzi, więc pytam jeszcze raz.
Miałem w poprzednim temacie, ale nie zdążyłem przeczytać odpowiedzi, więc pytam jeszcze raz.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Kleić kostkę chcesz? Wystarczy chwile pomyśleć i można to zrobić solidnie i z możliwością łatwego demontażu. Zamontuj kostkę na dwóch szpilkach puszczonych przez dwa żeberka pomiędzy które włożysz kawałek nagwintowanej blachy. Szpilki do membrany osadź tylko w kostce.
Możesz się wzorować na tych fotach http://bikepics.com/members/przem578/p11/ Według mnie jest to najkorzystniejsze ustawienie membrany w tym cylku.
Możesz się wzorować na tych fotach http://bikepics.com/members/przem578/p11/ Według mnie jest to najkorzystniejsze ustawienie membrany w tym cylku.
-
przem578 - MotoManiak
- Posty: 599
- Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 19:01
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
nie ufaj klejom! ja w mz to zrobiłem, wyrównałem powierzchnię styku kostki i cylindra klejem loctite za który dałem ponad 20zł i miał być taki super ***... po pierwszym odpaleniu się rozszczelnił! musiałem to gówno zrywać i bez równania dałem na sylikon, trzyma najlepiej. także do mocowania czegokolwiek klej się nie nadaje skoro nawet uszczelnić nie potrafi... najlepszy ze wszystkich jakie do tej pory przetestowałem klej to "płynny metal" firmy den braven czy jakoś tak... kosztuje około 10zł jest 2 składnikowy i wytrzymuje stałe temperatury 120 stopni a przez godzinę nawet 200. jedyna jego wada to długi czas schnięcia bo trzeba czekać około 3 godzin (w temp 20 stopni) żeby był twardy no i jest dość rzadki więc lubi spływać ale jest o niebo lepszy i tańszy. kostka musi być na jakichś szpilkach a możliwoścy jest tyle że można kombinować, szczególnie jak masz kostkę alu. na tych zdjęciach membrana jest za daleko cylindra, sporo pojemności szkodliwej.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 233 gości