W kole pękła sprężyna zaraz koło "rozpychacza", dałem inną. Prędkość to dalej bite 45km/h. Coś mi się zdaje że wróce do 12z...
edit. Kuba jaką masz dysze główną w k60b? Może ona jest przyczyną, ja mam 62.
Ogar 205 i lekki tuning.
Posty: 61
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
Zamontowałem obrotomierz ze skody (mera lumel). Na luzie kręci do ośmiu. Na dwójce gdy idzie już 45km/h obrotek wskazuje 6000 obrotów. Czy tak ma być czy innaczej?
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
seryjn y ogar kumpla z palcem w tłumiku jedzie bite 55 więcej nie da rady a 45 to jechałem z nim jako kierowca
komara może mieć każdy, Deltę nieliczni...
ale ja mam i to i to
-
Piotrek.P - MotoManiak
- Posty: 1535
- Dołączył(a): 8 mar 2010, o 22:45
- Lokalizacja: Dubicze Cerkiewne
- Pojazdy: dleta rmr 24 i wieeeeeele wiele innych :)
oj jeska, trochę zawyża, bo z 4-suwa pochodzi, proste? proste....
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
W obrotku kondensator wymieniony na 470nf. Jak sie jedzie nim 45 to jak by tak rurą wydechową rzucało na boki i w ogóle wtedy mocy nie ma, nie raz tak jak by przestaje i ciągnie do przodu do 50km/h. Jak będzie zupa to wymienię pierścienie i sprawdze zapłon jeszcze raz. Już nie wiem co z nim zrobić...
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
ale że ogar 205 niby na luzie bez żadnego obciążenia niby nie dokręci 8 tyś? a czemu niby nie? ileż to mocy potrzeba żeby rozkręcić do takich obrotów dobrze łożyskowany wał korbowy, koło magnesowe i troche sprzęgła? I tak ważniejsze są te obroty które potrafi osiągnąć pod obciążeniem czyli jak np jedzie pod górke, wtedy jakoś was nie dziwi 5500 obr/min...
Poza tym gdyby problem był z obrotomierzem (że niby od 4T) to zawyżał by o jakąś n-krotność (gdzie n to np 1, 2, 4 czy coś w podobie), a nikt chyba nie powie że silnik 2T nawet z takiego romecika nie dokręci się do 4 tysięcy...
Poza tym gdyby problem był z obrotomierzem (że niby od 4T) to zawyżał by o jakąś n-krotność (gdzie n to np 1, 2, 4 czy coś w podobie), a nikt chyba nie powie że silnik 2T nawet z takiego romecika nie dokręci się do 4 tysięcy...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
sebasuper napisał(a):No jak wrzucę luz i dam gaz na max to na obrotku pokazuje 8k, silnik wtedy z ramy odlatuje
brak chłodzenia na luzie powoduje, że niszczysz ten silnik, potem się dziwisz, że nie osiąga super v-max-u
- housemdt
- MotoManiak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27 maja 2010, o 13:15
- Lokalizacja: Chojnice
Ja tam tak ciągle nie robie, tylko robiłem na sprawdzenie obrotka. Tylko jest jedna ciekawa rzecz, z nawet wysokiej góry on nie będzie jechał więcej niż te 45km/h. Teraz czyściłem wydech, widać jeszcze troszke nagaru ale nie jest zapchany, wymieniłem pierścienie i sprawdze jeszcze zapłon. Potem z 200km docierania.
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
wymiana samych pierścieni to grzech, może być słabszy niż był... a z tymi obrotami i ich granicą na luzie... opory toczenia łożysk akurat mają najmniejszy, bliski pomijalnemu wpływ na maxymalne obroty silnika na luzie, chodzi głównie o opory "pompowania" - zasysania mieszanki, przeciskania jej przez kanały płuczące i szybkość wylotu spalin które czasem poprostu nie zdążą wylecieć z cylindra a wtedy ciśnienie w cylindrze jest zbyt duże żeby wtłoczyć mieszankę ze skrzyni korbowej i silnik się "zapycha". ale 8tys rpm na luzie to mało który silnik nie wykręci więc nie ma co się dziwić że tyle wykręcił tylko nie ma co nawet myśleć o tym że da rade do takich obrotów dociągnąć na biegu... a co do tego że zarżnie tak silnik... gdyby piłował go tak 10 minut to pewnie by tak było, cylinder ma swoją bezwładnośc cieplną, poza tym te silniki raczej są wystarczająco chłodzone.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Nie chce wymieniać tłoka bo jest oryginał, zmd. O wymianie pierścieni przeczytałem w pewnej książce o rometach. Pisali tam że na jeden tłok pierścienie wymienia się ok 2 razy. Pojeżdżę z 50km/h i sprawdzę jaki jest v/max.
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
Posty: 61
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 187 gości