Odblokowanie i Tunning Barton Motors Energy

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Odblokowanie i Tunning Barton Motors Energy

Postprzez Karpiu » 4 cze 2011, o 11:38

Witam.

Posiadam Barton Motors Energy jak w linku : http://barton-motors.pl/p,s,oferta,s2,energy.html

2T.

No i nie wiem wogole jak sie zabrać zeby go odblokowac i stunningowac bo predkosc 52 km/h mnie nudzi, jest dotarty mam juz go prawie 2 Lata.

Czytalem troche i slyszalem o jakims kabelku rozowym, ale nie wiem gdzie on jest i co z nim zabardzo zrobic bo blokuje on obroty tak jak u mnie powyzej 6 tys nie chce wskoczyc.

Wiec prosze o napisanie, jak moge go bezplatnie odblokowac, a co musze wymienic zeby tez go odblokowac, moduly czy tam filtry powietrza na stozkowe itp.

Bede bardzo wdzieczny.
Karpiu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:33

Odblokowanie i Tunning Barton Motors Energy

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 cze 2011, o 11:38

Pani Kontekstowa
 

Postprzez wojtek278 » 4 cze 2011, o 18:26

Jeżeli chodzi o różowy kabelek to powinien on wychodzić z kapy sprzęgła i lecieć do modułu zapłonowego który wygląda tak: http://allegro.pl/modul-zaplonowy-quad- ... 5560.html# lub http://img683.imageshack.us/img683/6127/km2tt0022.jpg (lub coś w tym stylu)
nieraz jest taki trik że w połowie ten różowy kabelek jest spięty z kablem innego koloru. Takie małe utrudnienie. :wink:

Czasem różowy kabelek nie pomaga i trzeba kupić tuningowy :D moduł. Znaczy się odblokowany.
wojtek278
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 472
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 16:20
Lokalizacja: Stróża
Pochwały: 3

Postprzez Yazda » 4 cze 2011, o 19:32

odkręć górną część gaźnika i zobacz czy masz tam blokade :wink:
Obrazek
Aktualnie :
Honda CBR 600 F4
Romet 50 T-1
Fiat 126 p
BMW e46 320
Motorynka M1
Obrazek
Avatar użytkownika
Yazda
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1595
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 22:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazdy: Romet 50 T-1, Motorynka M-1, Fiat 126p, BMW e46, HONDA CBR F4

Postprzez honda10282 » 4 cze 2011, o 21:18

Blokada pewnie też jest na tłumiku :yes:
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Postprzez endek » 4 cze 2011, o 21:56

zestawik na 70cm

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez honda10282 » 4 cze 2011, o 22:03

endek napisał(a):70cm


może by się znalazła 90'tka :P
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Postprzez Karpiu » 5 cze 2011, o 10:28

Ale jak na 70-90 to odrazu wal wzmacniany, A z tym kabelkiem co zrobic odczepic ? od modulu czy jak,

Wiesz na poczatku chce, aby chociaz troche poprawil osiagi i te obroty sie odblokowaly czyli ten modul zablokowany prawdopodobnie
Karpiu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:33

Postprzez Artur » 5 cze 2011, o 11:08

Może być też zablokowany moduł zapłonowy, wtedy to tylko wymiana modułu, coś da. :)

A jeżeli chodzi o różowy kabelek, to wychodzi on od modułu i idzie do koła, jeżeli w ogóle jest, a jeżeli jest to wystarczy go odłączyć broń boże nie przecinać, Ale ja bym stawiał, że moduł trzeba wymienić na odblokowany i powinno pomóc. :)

Musisz tylko znaleźć właściwy.
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=156
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 316 gości

cron