WSK cylinder

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

WSK cylinder

Postprzez Kfas » 14 wrz 2011, o 17:59

Czy robił ktoś korektę kanałów w wsk 125 według książki H. Załęskiego ?
jakie były tego efekty i czy warto to wykonać jeśli zabieram się za przerabianie tego silnika.
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

WSK cylinder

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 wrz 2011, o 17:59

Pani Kontekstowa
 

Re: WSK cylinder

Postprzez Ktoś » 15 wrz 2011, o 21:43

powiedz jaka to korekta to powiem Ci mniejwięcej co możesz przez nią osiągnąć :)
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

WSK cylinder

Postprzez Kfas » 16 wrz 2011, o 18:11

dokładnie chodzi mi o to:

Obrazek
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

WSK cylinder

Postprzez Kfas » 30 wrz 2011, o 19:17

Up@
czy wie ktoś coś na temat tej korekty?
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

Re: WSK cylinder

Postprzez Ktoś » 4 paź 2011, o 07:50

wygląda to tylko na modyfikację okna wydechowego więc zyskasz mało, przeniesiesz zakres momentu obr wyżej i raczej to wszystko.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

WSK cylinder

Postprzez Kfas » 4 paź 2011, o 22:26

wymiary różnią sie... nie tylko dla wydechu... zrobie skan oryginalnych wymiarów i prześle...
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

WSK cylinder

Postprzez zaq1 » 9 paź 2011, o 15:37

Ta korekta to typowe powiększenie płuków i podniesienie wydechu. Efekt będzie taki, że silnik będzie"żywszy" na wyzszych obrotach i bedzie się troche wiecej krecil. Do tego przydałoby sie wyspawać jakąś gruchę zeby osiagnac pełny efekt
zaq1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 14:03
Pochwały: 2
Pojazdy: komarzyca 125 i cbr f2 stunt

WSK cylinder

Postprzez igrek97 » 9 paź 2011, o 17:10

A ile kosztuje taka przyjemność ? :mrgreen:
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

WSK cylinder

Postprzez zaq1 » 9 paź 2011, o 19:58

Chodzi ci o koszt przeróbki + spawak?
zaq1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 14:03
Pochwały: 2
Pojazdy: komarzyca 125 i cbr f2 stunt

WSK cylinder

Postprzez Mariusz » 9 paź 2011, o 21:35

przeróbki w cylindrze można zrobić przy użyciu dość podstawowych narzędzi (pilniki iglaki i sporo cierpliwości, albo multiszlifierka i sporo precyzji) czyli koszt wychodzi jak za iglaki bądź frezy ( o ile masz multiszlifierke)

jeżeli chodzi o wydech to pytaj tych co robili, ale koszt samych materiałów wyjdzie (szacuję) z 50zł ale trzeba mieć do tego troche sprzętu żeby wyszło tak jak powinno, ew. zostaje ci opcja żeby zamówić u kogoś wtedy koszt pewnie ze 150-200zł ale nie musisz chodzić za ludźmi żeby ci to wycieli czy pozawijali w miarę precyzyjnie.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

WSK cylinder

Postprzez zaq1 » 10 paź 2011, o 15:54

Ja robiłem spawak ze zwykłej blachy 0,5 i koszt wyniosł mnie ponizej 20 zł za material. Wycinałem szlifierka, a wyginałem tez sam (potrzeba młotek i kilka rur o roznej srednicy :wink: ). Do spawania najlepszy byłby TIG, ale MIGiem tez da rade
zaq1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 14:03
Pochwały: 2
Pojazdy: komarzyca 125 i cbr f2 stunt

WSK cylinder

Postprzez Kfas » 10 paź 2011, o 16:20

zaq1 napisał(a):MIGiem tez da rade


owszem...ale ktoś musi mieć już dobrą praktyke do spawania takich blach... spawam już jakiś czas... i miałem też spawanie na warsztatach ze szkoły... i jeszcze czasem mam problemy z blachą 0.8 bo zazwyczaj mam z taką styczność... choć "zielony" też to powinien wykonać...nie obejdzie się bez przepalania blachy i kilku krotnego spawania ale wykonać to powinien... igrek97, jeśli bedziesz spawał sam wybierz najlepiej sobie 1.0 dość ładnie się spawa i gnie...
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

WSK cylinder

Postprzez igrek97 » 10 paź 2011, o 16:33

Raczej ja się za to brał nie będę, brakuje mi do takich zabaw cierpliwości. Popytam dokładniej kto mógłby mi coś takiego zrobić, może akurat się uda :mrgreen:
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

WSK cylinder

Postprzez Mariusz » 11 paź 2011, o 23:16

zobacz w dziale giełda bo kilka osób chyba się tak ogłaszało z takimi usługami.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

WSK cylinder

Postprzez igrek97 » 14 paź 2011, o 10:58

Korzystając z tego tematu, mam pytanie dość nietypowe. Mianowicie da się zmieniać tryby w skrzyni żeby wueska była mocniejsza/szybsza ?
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 311 gości