Peugeot XP6SM.

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Peugeot XP6SM.

Postprzez magneto » 7 paź 2011, o 21:23

tomix napisał(a):Witam.

Przepraszam ze się wtrącam, ale mam tez problem z tym moto a dokłądniej z silnikiem am6.
Mianowicie na full obrotach kręci się z 5s i gasnie, ale jak ujmnę gazu to nadal chodzi, jednak na full obrotach nie chce chodzić non stop.
Czego to moze być wina?

Moze paliwo nie nadaza leciec,badz wina swiecy zapłonowej.
Trzeba było kupic simsona . 8)
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Peugeot XP6SM.

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 paź 2011, o 21:23

Pani Kontekstowa
 

Peugeot XP6SM.

Postprzez igrek97 » 7 paź 2011, o 21:24

magneto napisał(a):Trzeba było kupic simsona .

toć to ścierwo :D Trzeba było wueskę ! :mrgreen:
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Peugeot XP6SM.

Postprzez c64club » 7 paź 2011, o 22:16

Co do biegów. Dobrać tak, żeby na przedostatnim mieć v-max na obrotach mocy max. Ostatni wtedy staje się nadbiegiem.

Formalnie nie wydłuży sie biegów skrzyni, ale wydłuży się biegi całego motocykla.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Peugeot XP6SM.

Postprzez magneto » 7 paź 2011, o 22:25

Dobra koledzy sadzie ze sprawa przełożeń została wyczerpujaco omówiona .
Zajmijmy sie tym pierwszym problemem. :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Peugeot XP6SM.

Postprzez JanekZ » 9 paź 2011, o 09:01

Jeśli tylko na jedynce dokręca do max obrotów, to znaczy, że nie ma dość siły na pozostałych biegach. Zmiana przedniej zębatki na większą tylko pogorszy sprawę, bo relatywnie silnik będzie jeszcze "słabszy". Spróbuj najpierw z dyszą, albo nawet zmień tylną zębatkę na większą.
Serwus
JanekZ
Avatar użytkownika
JanekZ
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 397
Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Peugeot XP6SM.

Postprzez Tomek » 9 paź 2011, o 13:49

Właśnie, czasami skrócenie przełożenia końcowego (żeby nie było :mrgreen: ) powoduje zwiększenie prędkości.
Co do mocy, to wg. danych ma niecałe 2KM :D Skoro kręci do 11k, to musi być odblokowany na module, ale coś pewnie jeszcze go "trzyma". Jak z przyspieszeniem?
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Peugeot XP6SM.

Postprzez rometrider » 9 paź 2011, o 17:17

To chyba cos z silnikiem
rometrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 595
Dołączył(a): 3 lut 2009, o 09:18
Lokalizacja: Łaszczów
Pochwały: 2

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 339 gości