Peugeot XP6SM.

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Peugeot XP6SM.

Postprzez Maciejos6555 » 4 paź 2011, o 14:58

Witam.
Mam sprawę. Otóż mój peugeot z 2008r kreci tylko do 9200/min. Jak go odblokować? Co warto włożyć do niego aby poprawić osiągi? Max 75km/godz i dławi się. A i chce wymienić zębatki i łańcuch. Chce aby biegi były dłuższe i v-max był większy :D
Z góry dzięki za odpowiedz :)
Maciejos6555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
Pojazdy: Peugeot XP6SM :)

Peugeot XP6SM.

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 paź 2011, o 14:58

Pani Kontekstowa
 

Peugeot XP6SM.

Postprzez Kfas » 4 paź 2011, o 22:28

biegów nie wydłużysz... zmieniając zebątki zwiększysz lub zmniejszysz prędkość ale biegi zostaną takie same...
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

Peugeot XP6SM.

Postprzez igrek97 » 5 paź 2011, o 15:46

Dokładnie. Nie wiem w jaki sposób chcesz wydłużyć biegi.
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Peugeot XP6SM.

Postprzez Kfas » 5 paź 2011, o 17:04

jedynym sposobem jest chyba zmiana przełożeń skrzyni... a to wiadome z czym się wiąże...
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

Peugeot XP6SM.

Postprzez Maciejos6555 » 5 paź 2011, o 19:54

Aha. A jakie dac zebatki zeby mial wiekszego v-maxa?
Maciejos6555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
Pojazdy: Peugeot XP6SM :)

Peugeot XP6SM.

Postprzez Sławek. » 5 paź 2011, o 19:57

Zmiana zębatki z przodu na większą wydłuży biegi oraz zwiększy Vmax jeśli moto ma dosyć mocy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Sławek.
#mod
#mod
 
Posty: 3622
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
Pochwały: 18
Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.

Peugeot XP6SM.

Postprzez Kfas » 6 paź 2011, o 19:45

McGiver1 napisał(a):Zmiana zębatki z przodu na większą wydłuży biegi

jak skoro przełożenie skrzyni zostaje to samo? zwiększając prędkość... wydaje Ci się że biegi są wydłuzone... bo na danych obrotach wzrosła prędkość...czyli np biegu pierwszego nie używasz w granicy do 15km/ tylko np do 25... bieg zostaje taki sam cały czas... potocznie można to nazwac wydłużeniem bądź skróceniem ale jest to moim zdaniem mylne...jeśli mówimy o prawidłowym wydłużaniu biegów czyli zmianie przełożeń skrzyni...
Maciejos6555 napisał(a):A jakie dac zebatki zeby mial wiekszego v-maxa?

a jaki masz v-max teraz i jakie zebatki?
Ostatnio edytowano 6 paź 2011, o 19:50 przez Kfas, łącznie edytowano 1 raz
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

Re: Peugeot XP6SM.

Postprzez igrek97 » 6 paź 2011, o 19:49

Kfas napisał(a):
McGiver1 napisał(a):Zmiana zębatki z przodu na większą wydłuży biegi

jak skoro przełożenie skrzyni zostaje to samo? zwiększając prędkość... wydaje Ci się że biegi są wydłuzone... bo na danych obrotach wzrosła prędkość...czyli np biegu pierwszego nie używasz w granicy do 15km/ tylko np do 25... bieg zostaje taki sam cały czas... jeśli mówimy o prawidłowym wydłużaniu biegów czyli zmianie przełożeń skrzyni...potocznie można to nazwac wydłużeniem bądź skróceniem ale jest to moim zdaniem mylne...

Otóż to, też tak twierdzę ;]
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Peugeot XP6SM.

Postprzez Romecik2t » 6 paź 2011, o 20:07

Kup pare zębatek żeby zwiększyć prędkość do ok 90 km/h

A jak chcesz wydłużyć biegi to kup jakiś odblokowany moduł albo cokolwiek, bo 9000 obrotów to nie może byc max w tym motorku, jeśli będzie kręcił większe obroty to biegi się wydlużą
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Peugeot XP6SM.

Postprzez Sławek. » 6 paź 2011, o 23:31

Kfas, a co to za różnica czy je wydłużysz na trybach skrzyni czy na zdawczym? Chodzi w zasadzie o przełożenie końcowe, bo czy sobie je zmienisz na trybach w skrzyni czy na zdawczej to jeden wuj.
Kuffa niech się wypowie tutaj ktoś mądry, bo już sam powoli w siebie wątpie :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Sławek.
#mod
#mod
 
Posty: 3622
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
Pochwały: 18
Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.

Peugeot XP6SM.

Postprzez Maciejos6555 » 7 paź 2011, o 14:13

A co do blokady. Na 1 normalnie kreci do 11tys a na 5 i 6 do 9tys. Czyli moduł? A na innym forum napisali zeby inna dysze dać? :D
Maciejos6555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
Pojazdy: Peugeot XP6SM :)

Peugeot XP6SM.

Postprzez Romecik2t » 7 paź 2011, o 14:37

ee czyli jednak dysze zmień na troszke większą, moduł raczej nie jest zablokowany skoro na 1 dokreci do 11 tys , na 6 wiadomo opór i nie dokreci do odcinki :p próbuj z tą dysza i zdaj relacje.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Peugeot XP6SM.

Postprzez Maciejos6555 » 7 paź 2011, o 16:31

Zębatka przód 12. Jak bede kupywał kupić 13? czy 14?
Maciejos6555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
Pojazdy: Peugeot XP6SM :)

Peugeot XP6SM.

Postprzez Mariusz » 7 paź 2011, o 16:44

ale pieprzycie, może i formalnie nie wydłużasz BIEGÓW zmieniając zębatkę, ale za to zmieniasz przełożenie ogólne na każdym z biegów. Więc wychodzi na jedno a wy sie zwyczajnie czepiacie.

Jeżeli kręci ci do 11 tysięcy obrotów to na pewno nie ma blokady na module, nie dokręca do większych prędkości bo jest zwyczajnie za słaby. Jeżeli zmienisz zębatkę zdawczą na większą osiągniesz pewnie większą prędkość ale przy tych samych lub niższych obrotach. Wszystko zależy od tego przy jakich obrotach osiągasz moc max, jeżeli przy niższych niż obecnie ci dokręca to zwiększysz V max ale zmulisz przy tym nieco motor.

Jeżeli chodzi o inne przeróbki to nie polecam, chyba że kupisz cały kit zmieniający pojemność albo osprzęt, ale koszta takiej modyfikacji też nie są małe.
Na pewno nie zmieniaj dyszy na większą jeżeli ci dobrze pracuje, bo będzie go zalewać.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Peugeot XP6SM.

Postprzez tomix » 7 paź 2011, o 21:22

Witam.

Przepraszam ze się wtrącam, ale mam tez problem z tym moto a dokłądniej z silnikiem am6.
Mianowicie na full obrotach kręci się z 5s i gasnie, ale jak ujmnę gazu to nadal chodzi, jednak na full obrotach nie chce chodzić non stop.
Czego to moze być wina?
Obrazek
Obrazek
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty. Nie zdejmuj ręki, już jest za późno.
a Ty dla ilu osób jesteś bogiem?
Avatar użytkownika
tomix
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 354
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 20:58
Pochwały: 1

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 228 gości