Na jakie obroty stroić 223 ? + dodatkowe płuki

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Re: Na jakie obroty stroić 223 ? + dodatkowe płuki

Postprzez Ktoś » 20 paź 2011, o 08:07

bo zapewne wszystkie były złe, te same okna płuczące wprowadzone pod różnymi kątami mogą dać +50% mocy albo nic pomijając już samo spalanie spadek mocy poza rezonansem wydechu może być znaczny.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Re: Na jakie obroty stroić 223 ? + dodatkowe płuki

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 paź 2011, o 08:07

Pani Kontekstowa
 

Na jakie obroty stroić 223 ? + dodatkowe płuki

Postprzez kazio » 20 paź 2011, o 10:29

A Ktoś robił w jawce? :wink: :mrgreen: Oryginalne są pod kątem 20*, z tego co udało mi się zmierzyć na "oko". Dlatego myślałem puścić dodatkowe prosto na denko tłoka. Skierowane bezpośrednio na siebie, a nie na "tylną" ściankę. Co wy na to?
Obrazek
kazio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 10:57
Lokalizacja: OL
Pojazdy: Pony

Na jakie obroty stroić 223 ? + dodatkowe płuki

Postprzez Mariusz » 23 paź 2011, o 00:44

na logikę to jeżeli robić różne kąty (te pomiędzy płaszczyzną denka tłoka a kierunkiem wylotu mieszanki) to im dalej od okna wydechowego tym większe powinny one być (jeżeli nie jednakowe).

Ale tak można sobie teoretyzować do woli bo prawda jest taka że wszystkie kąty wpadania mieszanki są dobierane pod rodzaj przepłukiwania, wysokość okien, kształt denka tłoka i głowicy, i pewnie jeszcze wiele innych czynników o których wiedzą konstruktorzy tych silników a nie użytkownicy. Dlatego też dorabiane chałupniczo kanały prawie nigdy nie osiągają zakładanej sprawności przepłukiwania.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Na jakie obroty stroić 223 ? + dodatkowe płuki

Postprzez Artur » 23 paź 2011, o 19:39

Przede wszystkim, żebyś nie stracił momentu obrotowego, chyba, że ważny jest dla ciebie v-max.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 164 gości

cron