[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez bakus555 » 31 paź 2011, o 00:27

Witam ! :)
zakładam nowy temat z zapytaniem jaka zębatka byłaby lepsza dla mocy silnika 50 cm ?.. 14z czy 16z ? bo jak narazie to mam założoną 12z i ma całkiem dużo mocy jak na 4T 50 :D
bakus555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 lip 2011, o 01:34
Pojazdy: Kingway Yamasaki

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 paź 2011, o 00:27

Pani Kontekstowa
 

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez Kfas » 31 paź 2011, o 08:48

jesłi ma być mocniejszy to zostaw 12z jesłi założysz większą będzie słabszy i troche szybszy :P
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez bakus555 » 31 paź 2011, o 15:06

no chcialbym zeby był szybszy ale takze zeby nie stracił duzo mocy .. czy na 16z lub na 14z ze tak powiem "sypnął by piaskiem" ? i ile by poleciał na tych zębatkach ? to pytanie kieruje do tych co mają lub mieli yamasaki o takich zębatkach :? proszę o pomoc bo mam duży dylemat :P
bakus555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 lip 2011, o 01:34
Pojazdy: Kingway Yamasaki

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez Tomek » 31 paź 2011, o 16:02

cześć, miałem wszystko od 12 do 16 i polecam pozostanie przy 12 ;)
Na 12 idzie mi do 78 strasznie szybko jak na chinola :P i kończą się obroty, na 14 z trudem dobijał do 80, a na 16, to już jeździłem w trasy, bo ciężko się rozpędzał, ale po dłuższej chwili na dobrej drodze miałem 85 (przelotowa ok 75 przy bardzo niskich obrotach). A, zapomniałbym, na 15z było prawie to samo, co na 16.

12, to taka optymalna zębatka, na miasto jest idealna. Wszystkie golfy na starcie zostają z tyłu. :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez Kamil » 5 lis 2011, o 20:05

Chyba golfy number one :yes:
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez Tomek » 5 lis 2011, o 20:11

Dwójki też :] Potem brakuje mocy na dalszą przewagę... Ale fakt faktem na tak krótkim przełożeniu przyspiesza sporo szybciej niż na 14.
Zależy co komu.
Na miasto polecam jak najkrótsze przełożenia (mam 12/50), ale na jakieś dłuższe odcinki, to przydałaby się jakaś 14 :) U mnie zaczął palić ok 4litry, bo prawie cały czas trzeba dawać gaz w opór, ale przynajmniej nadążam za stadem. Z większą zębatką nie byłoby tego problemu.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód

Postprzez bakus555 » 6 lis 2011, o 00:17

No ja właśnie często jeżdze w trasy :D dlatego kupie sobie chyba tą 14 :P jak mi sie nie spodoba to zmienie znowu na 12 :) na niej też mi podchodzi pod 80 a nawet ze dwa razy tyle grzałem na prostej , a tak to srednio jedzie mi 75 km/h :mrgreen: no i dzięki za rade :wink: Pozdrawiam
bakus555
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 lip 2011, o 01:34
Pojazdy: Kingway Yamasaki


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 308 gości