019 50\4\3 tuning

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

019 50\4\3 tuning

Postprzez maresca644 » 17 lip 2012, o 16:20

Witam
Mam cylinder od charta przerobiony 50/4/3 i chce go włozyc do 019 mocowania szpilek zmienione wiec pasuje.
Jaki tłok dac do tego cyla jest po szlifie NB.
Chce dac cała nowa skrzynie i wał ile wytrzyma wał standardowy?
I membrane tez pewnie bym robił.
Czy kostke pod membrane moze ktos zrobic bez cyla tzn. jak bym podał wymiary i ile kosztuje zrobienie kostki pod membrane?
Co myslicie o tym? Jaka wytrzymałosc, moc by była?
Marek
maresca644
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 11:28
Pojazdy: Romet Ogar 205 , Komar

019 50\4\3 tuning

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 lip 2012, o 16:20

Pani Kontekstowa
 

019 50\4\3 tuning

Postprzez Zenio-16 » 18 lip 2012, o 11:39

Wał powinien wytrzymać sporo,martwiłbym się o skrzynie,a mianowicie trybem 1 biegu.Moc zapewne spora jak na ten silniczek,a wytrzymałość no to z tytanu nie jest.
Avatar użytkownika
Zenio-16
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 192
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 17:38
Lokalizacja: Lipsko
Pochwały: 3
Pojazdy: Romet 50 t 3 oraz 4 komary 2351 :)

019 50\4\3 tuning

Postprzez honda10282 » 18 lip 2012, o 12:12

Wał oddaj do regeneracji i można by też dać inną korbę (np. Japońską). Skrzynie to jak by mieć wytrzymały stop i oddać do tokarza żeby wytoczył nowe tryby i przy okazji pozmieniać przełożenia bo mając moc po tych modach można spokojnie je wydłyżyć. Przy tych przeróbkach należało by coś zrobić ze sprzęgłem jakoś wzmocnić lub dać może jakieś inne ,ale ja się nie znam :( . ?Możesz też splanować głowice i może pokuś sie o jakiś fajny tłoczek. Do tego może gaźnik 19mm.
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

019 50\4\3 tuning

Postprzez Zenio-16 » 18 lip 2012, o 12:15

Powiększanie kanałów,spawak do tego.
Avatar użytkownika
Zenio-16
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 192
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 17:38
Lokalizacja: Lipsko
Pochwały: 3
Pojazdy: Romet 50 t 3 oraz 4 komary 2351 :)

019 50\4\3 tuning

Postprzez honda10282 » 18 lip 2012, o 12:16

powiększać nie trzeba jak ma
maresca644 napisał(a):Mam cylinder od charta przerobiony 50/4/3 i
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

019 50\4\3 tuning

Postprzez Zenio-16 » 19 lip 2012, o 15:04

Mi chodzi o Kartery,żeby idealnie zgrać cylinder z nimi.
Avatar użytkownika
Zenio-16
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 192
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 17:38
Lokalizacja: Lipsko
Pochwały: 3
Pojazdy: Romet 50 t 3 oraz 4 komary 2351 :)

019 50\4\3 tuning

Postprzez Krokodylek » 19 lip 2012, o 20:39

Mógłby mi ktoś podać wymiary dolnego sworznia wału w 019 ?
Avatar użytkownika
Krokodylek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 21:05
Lokalizacja: Brzozów
Pochwały: 1
Pojazdy: Simson Enduro

019 50\4\3 tuning

Postprzez husek » 20 lip 2012, o 07:49

Juz nie przesadzajcie ze cylek z dodatkowymi kanałami o tej samej srednicy tłoka od razu zeszmaci cały dól silnika
Avatar użytkownika
husek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 04:56
Lokalizacja: Rawa

019 50\4\3 tuning

Postprzez Stachu.G » 20 lip 2012, o 20:50

Masz dobry pomysł ale obrałeś zły typ silnika z 019 nawet w serii są problemy. Proponuje silnik charta albo sima tam są większe możliwości
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

019 50\4\3 tuning

Postprzez janosikmz19822 » 23 lip 2012, o 12:33

niema sensu tuningowąć asz tak tego silnika a zrobienie trybów tonie jest taka prosta sprawa i nie tania!
honda10282 napisał(a):oddać do tokarza żeby wytoczył nowe tryby i przy okazji pozmieniać

tokarz trybów Ci nie zrobi tylko frezer :P i trzeba iść do kogoś kto umie obliczać wytrzymałość materiałów żeby dobrał odpowiednią stał sprawa fajna ale bubu naszykuj
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

019 50\4\3 tuning

Postprzez filo2355 » 20 sie 2012, o 17:18

no własnie taki inżynier kosztuje a i czym twardszy materiał tym droższy, w zwyklym sklepie nie kupiszi w malych iloscich tez ci nie sprzedadzą. dla mnie bez sensu.
Avatar użytkownika
filo2355
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 201
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 18:40
Pochwały: 1


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 259 gości