Junak 901 Zmiana cylindra
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Junak 901 Zmiana cylindra
Witam.
Mam pytanie typu takiego. Mam Junaka 901. Przejechałem nim już 11000 km i postanowiłem ze może zmieniłbym mu cylinder dla większej frajdy z jazdy
Ciekawi mnie czy cylinder 110 zmieści się bez rozwiercania karterów?
O tym ze trzeba zmieniać głowice, tłok, wał, szpilki to wiem
Interesują mnie te kartery. Jeśli ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny za pomoc.
Mam pytanie typu takiego. Mam Junaka 901. Przejechałem nim już 11000 km i postanowiłem ze może zmieniłbym mu cylinder dla większej frajdy z jazdy
Ciekawi mnie czy cylinder 110 zmieści się bez rozwiercania karterów?
O tym ze trzeba zmieniać głowice, tłok, wał, szpilki to wiem
Interesują mnie te kartery. Jeśli ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny za pomoc.
- SeKaToR
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:42
- Pojazdy: WSK 125 Junak 901 Romet Pony
Junak 901 Zmiana cylindra
wszystko spokojnie podejdzie nawet bez wymiany wału lecz zbyt duże obciążenie by było dla starego nie lepiej zainwestować w nowy silnik o pojemność 110 lub 125 ?
Autor postu otrzymał pochwałę
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Junak 901 Zmiana cylindra
brandt095 napisał(a):wszystko spokojnie podejdzie nawet bez wymiany wału
Nie pisz głupot, do przeróbki na 110 trzeba wymienić wał i nie chodzi tu o wytrzymałość tylko rożni się od 50 (jak dobrze pamiętam to chyba inny skok tłoka)
brandt095 napisał(a):nie lepiej zainwestować w nowy silnik o pojemność 110 lub 125 ?
moim zdaniem nie, za wszystkie części zapłaci ok 200-300zł nowy silnik kosztuje 800zł
SeKaToR, cylinder wchodzi bez rozwiercania.
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Junak 901 Zmiana cylindra
adrian napisał(a):moim zdaniem nie, za wszystkie części zapłaci ok 200-300zł nowy silnik kosztuje 800zł
ok ale swój silnik może sprzedać i wyjdzie na to samo a ma nowy silniczek ; )
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Junak 901 Zmiana cylindra
brandt095, nie sprzeda takiego starego silnika za więcej niż 300zł. Zamiast wydawać 800-1000zł (ostatnio mocno podrożały) na silnik 110 czyli pseudo 125, lepiej kupić Stompa 120 za te 750zł. O wiele wytrzymalszy silnik.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Junak 901 Zmiana cylindra
Czyli spokojnie mogę kupować cylinder z głowica wał i szpilki i wejdzie?
AAAA! a co z łańcuszkiem rozrządu? nie będzie za krótki?
AAAA! a co z łańcuszkiem rozrządu? nie będzie za krótki?
- SeKaToR
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:42
- Pojazdy: WSK 125 Junak 901 Romet Pony
Junak 901 Zmiana cylindra
Łańcuszek rozrządu musisz kupić dłuższy (84 ogniwa).
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Junak 901 Zmiana cylindra
dzieki za wszystko
Ale jakby ktoś obeznany w tym napisał mi co mam do tego kupić
mam cylek i silnik pod 50cc więc pod 110 musze kupić:
- cylek z głowicą i klawiaturą
- tłok + pierscienie + sworzeń
- szpilki
- łańcuszek
- + gaznik lepszy xd
Coś jeszcze Panowie?
Ale jakby ktoś obeznany w tym napisał mi co mam do tego kupić
mam cylek i silnik pod 50cc więc pod 110 musze kupić:
- cylek z głowicą i klawiaturą
- tłok + pierscienie + sworzeń
- szpilki
- łańcuszek
- + gaznik lepszy xd
Coś jeszcze Panowie?
- SeKaToR
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:42
- Pojazdy: WSK 125 Junak 901 Romet Pony
Junak 901 Zmiana cylindra
Wałek i dźwigienki pasują od 50cc. Zawory chyba nie, nie pamiętam. Możesz więc kupić gołą głowicę do 110 i przełożyć wszystko sam, jest to bardzo proste. Są chyba dostępne korpusy z zaworami, ale bez wałków i dźwigienek. Kiedyś różnica w cenie była spora. Musisz sam zdecydować, czy zrobisz sam, czy wolisz dopłacić.
Gaźnika nie musisz zmieniać jeśli jest w dobrym stanie. Oryginalny daje radę, zmień najwyżej same dysze.
Na liście nie wymieniłeś uszczelek, musisz kupić komplet na cały silnik
Gaźnika nie musisz zmieniać jeśli jest w dobrym stanie. Oryginalny daje radę, zmień najwyżej same dysze.
Na liście nie wymieniłeś uszczelek, musisz kupić komplet na cały silnik
Autor postu otrzymał pochwałę
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Junak 901 Zmiana cylindra
Simmeringi kup.
Ja składałem na starych, myśląc, że spokojnie wytrzymają i się zdziwiłem, bo oryginalne simmery nie przeżywają takich zabiegów i potem cały silnik upieprzony olejem jest przez to.
No i zapomniałeś o wale Bez niego nic nie zrobisz.
Ja składałem na starych, myśląc, że spokojnie wytrzymają i się zdziwiłem, bo oryginalne simmery nie przeżywają takich zabiegów i potem cały silnik upieprzony olejem jest przez to.
No i zapomniałeś o wale Bez niego nic nie zrobisz.
Autor postu otrzymał pochwałę
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Junak 901 Zmiana cylindra
o uszczelkach i wale nie pisałem bo to oczywiste wiesz mam głowice razem z klawiaturą "bynajmniej tak piszą" xd no to juz wiem Dzięki Panowie
- SeKaToR
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:42
- Pojazdy: WSK 125 Junak 901 Romet Pony
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Junak 901 Zmiana cylindra
każdemu pomyłka moze się zdarzyć Dzięki Panowie
- SeKaToR
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:42
- Pojazdy: WSK 125 Junak 901 Romet Pony
Junak 901 Zmiana cylindra
pochwal sie jakimiś zdj jak będziesz robił sam
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Junak 901 Zmiana cylindra
No jasna sprawa moze nawet lepsze bedzie nagranie filmu ale zobaczymy napewno czyms sie pochwale
- SeKaToR
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27 maja 2014, o 20:42
- Pojazdy: WSK 125 Junak 901 Romet Pony
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 287 gości