Etz 251 modyfikacja
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Etz 251 modyfikacja
Witam. Niedawno kupiłem etz 251 z 90 r która miała wymienione w silniku całe bebechy. Poprzedni właściciel nakupował części i nie umiał tego poskładać. Ja jako szczęśliwy nabywca tego motoru w dzień uporałem się z poskładaniem silnika i pomyślałem że fajnie by było poprawić wygląd i komfort jazdy. Moim pierwszym celem są koła. Kupiłem fajne aluminiowe koła od mz rt 125 z 2003 r które mają już z tyłu hamulec tarczowy a z przodu ślimak no i są znacznie szersze. Co myślicie o takich przeróbkach? Hamulec tarczowy to jest wygoda no i ten ślimak z przodu, pewnie nie jednemu właścicielowi mz po spadnięciu łańcucha rozpadała się osłona w raz ze ślimakiem, ja tego uniknę co więcej mz z takimi kołami wygląda o niebo lepiej. Jak myślicie zaszkodziłem mz czy może to był dobry pomysł ? Za koła, pompę hamulcową i te duperele dałem 400zł.
- Gucio1324
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 20 mar 2015, o 23:34
- Pojazdy: MZ
Etz 251 modyfikacja
A po co Ci tarczówka z tyłu w mz to nie jest Japonia .
A jak są szersze to jak chcesz je zamontować ,dasz z tyłu inny wahacz ?
A przód też musisz dać inny bo skoro szersza to nie wejdzie w lagi .
A jak są szersze to jak chcesz je zamontować ,dasz z tyłu inny wahacz ?
A przód też musisz dać inny bo skoro szersza to nie wejdzie w lagi .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Etz 251 modyfikacja
Po prostu tarcza i pompa hamulcowa to jest wygoda bo bez użycia siły można zatrzymać koło i tam ruch hamulca to jest z 3 cm. Wahacz stary jest tylko że podnóżke wywaliłem. Przednia felga też pasuje.
- Gucio1324
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 20 mar 2015, o 23:34
- Pojazdy: MZ
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 115 gości