Witam posiadam silnik 4t 139FMA od silnika 139FMB różni się płytszym magnetem i zamiast statora 2 cewkowego jest 6 cewkowy z krórym mam problem, mianowicie z zasilaniem świateł. Po podłączeniu świateł na wolnyh obrotach (ok.1000obr/min) światła świecą jak z akumalarora (bardzo mocno), a po dodaniu gazu pali żarówki. Sprawdzałem napięcie (oczywiście z włączonymi światłami)
zasilające na wolnych obr. wyszło ok25-30V a po dodaniu gazy nawet 100V i zaczeło mi palić kable.
Pytanie mam takie, co zrobić aby zbić takie napięcie, czy są jakieś specjalne regulatory napięcia czy mam cewi do wymiany? Taki prąd jak na układ 6 cewkowy to trochę dziwne, czy gdzie jest jakie przepięcie czy co? Z magneta wychodzą dwa żółte kable na których jest normalnie zasilanie (bez masy). Zilnik jest z Zippa Shock 50/72 obecni w ramie Rometa ogara 205.
Instalacja elektryczna silnik 139FMA-139FMB 4t
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Instalacja elektryczna silnik 139FMA-139FMB 4t
Wydaje mi sie ze brakuje ci regulatora napiecia, skoro zrobiles swap do ogara.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Instalacja elektryczna silnik 139FMA-139FMB 4t
Regulator napięcia służy do uregulowania napięcia ładowania do akumalatora(i do migaczy, klaksonu itp.), zasilanie świateł omija regulator. W innym motorku zasilanie świateł omija nawet stacyjkę.
Ale co prawda regulatora mi brakuje bo takie napięcie spaliło mi już jeden regulator napięcia
i nie wiem czy do tego są jakieś specjalne regulatory czy cewki do wymiany?
Ale co prawda regulatora mi brakuje bo takie napięcie spaliło mi już jeden regulator napięcia
i nie wiem czy do tego są jakieś specjalne regulatory czy cewki do wymiany?
- karolciula02
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13 cze 2015, o 13:26
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 171 gości