Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Postprzez Kajew » 7 cze 2016, o 11:03

Witam, czy ktoś z szanownych użytkowników możne mi powiedzieć jakie blokady ma fabrycznie junak 902 2014r. 50cc ? Byłbym wdzięczny również za link do materiałów na temat usunięcia przedmiotowych blokad. Dodam, że obecnie wkręca się max na 6 tyś nie zależnie od biegu oprócz 4-tego bo tu jest tragedia, generalnie na 4 biegu się "dusi". Zdaję sobie sprawę że przy takiej pojemności to nie będzie demon prędkości czy też mocy ale przynajmniej niech jedzie te swoje i nie dławi traci mocy na 4-biegu :) szperałem trochę po necie ale nic nie mogę namierzyć jak odblokować to maleństwo, czytałem o jakimś różowym kabelku w układzie zasilania ale w przecinanie kabelków wole zostawić saperom :) rozkręcałem gaźnik ale nie ma tam żadnej dodatkowej tulei, na filtrze powietrza też nic nie znalazłem. możliwe ze jedyna blokad to moduł ? podejrzewam ze te motorowery to nie zależnie od marki maja podobne blokady, może ktoś podrzuci mi jakiś trop gdzie tego szukać, co rozkręcić, wymienić itd. Jakie są zazwyczaj najczęściej spotykane blokady w tego typu motorowerach ? z góry dzięki za jakieś wskazówki.

Pozdrawiam / Szymon
Kajew
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 cze 2016, o 11:01
Pojazdy: Junak 902 50cc

Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 cze 2016, o 11:03

Pani Kontekstowa
 

Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Postprzez wasyl167 » 8 cze 2016, o 19:47

Główną blokadą jest moduł zapłonowy , zmień na odblokowany , na Aleee jest tego mnóstwo w różnych cenach Zwróć uwagę na piny i czy masz tam moduł DC czy AC , bo w tych typach montowano różne moduły .
wasyl167
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 17:55
Pochwały: 1
Pojazdy: WFM125 , wsk125 , yamaha125

Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Postprzez kryhu15 » 8 cze 2016, o 20:34

Wszystkie odblokowane moduły to jeden ch*j :> Bierz najtańszy na 6 pinów (jednego nie ma , więc pozostaje 5 :F ) Tylko , że większość się nabiera na opis typu " tunigowy , zwiększa osiągi , itp. :F )
Blokady możesz mieć:
-iglica , taki plastik pod nakrętka uniemożliwiający pełne odkręcenie manetki
- zwężka przy kolanku :>
- zawirowywacz spalin
- moduł


Jeśli Ci mocno zmula , załóż większą dyszę np. 75 :)

Pozdro
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
Avatar użytkownika
kryhu15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 268
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Kajetanowo
Pochwały: 4
Pojazdy: Zipp Toros M50

Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Postprzez Tomek » 9 cze 2016, o 08:53

Wywalenie zawirowywacza niby coś daje, jednak bardziej subiektywnie ponieważ nie dałem rady zmierzyć poprawy :D
Moduł wciepaj najtańszy. Dobrze jest też dobrze wyregulować gaźnik, o w sklepach/salonach czasem z tym kiepsko.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości