troszeczke o pierscionkach

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez endek » 27 wrz 2007, o 21:47

Ktosiu w pełni zgadzam sie z tobą to co pisałeś tylko chciałbym powiedziec ze w praktyce spotyka sie to ze tuleja jest porysowana czy pierscienie zdarte bądz tłok wypruty ale zeby tłokmiał duży luz w tuleji cylindra to musi sporo chodzić bo tak od razu sie nie zrobi chyba ze tłok z lichego stopu albo poprostu zle został wykonany szlif :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 wrz 2007, o 21:47

Pani Kontekstowa
 

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości