troszeczke o pierscionkach
Posty: 16
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ktosiu w pełni zgadzam sie z tobą to co pisałeś tylko chciałbym powiedziec ze w praktyce spotyka sie to ze tuleja jest porysowana czy pierscienie zdarte bądz tłok wypruty ale zeby tłokmiał duży luz w tuleji cylindra to musi sporo chodzić bo tak od razu sie nie zrobi chyba ze tłok z lichego stopu albo poprostu zle został wykonany szlif
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 16
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości