Regulator 12V - opis założenia do MZ

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Regulator 12V - opis założenia do MZ

Postprzez Black Rider » 24 paź 2008, o 18:44

Obrazek
W mz jak i innych motorkach które mają podobną instalacje ten opis może się przydać więc zaczynamy !!
- odłączamy akumulator ( chyba ze chcecie byc firerider )
- w starym reglu są takie wyjscia
Masa(D-)
DF
61
D+
51
-w nowym zazwyczaj są takie
D- ( cała metalowa konstrukcja to masa0
DF lub 67
15(D+)
-odłączamy kabelek od masy i podpinamy pod wejsci( lub dokręcamy do metalowej czesci regulatora) i przykręcamy do ramy
-DF poprostu przekładamy z starego regulatora na nowy do wejscia DF ub 67
-z wejscia 61 prostownika powinny odchodzic dwa kabelki z starego regulatora przekładamy ten kabelek do wejscia 15(D+) nowego regulatora
-kabelek D+ z starego regulatora przekładamy na początek wyjscia kabelka 51( nie mozna ich łączyc grubość kabla powinna wynosic 2,5mm) u mnie jest to przy samym bezpieczniku i u was tez tak prawdopodobnie będzie
- kabelek 51 jest niepotrzebny
Sposób testowany !!!
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Regulator 12V - opis założenia do MZ

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 paź 2008, o 18:44

Pani Kontekstowa
 

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 80 gości