Ustawienia - Gaźnik, Odstępy, Wyprzedzenia zapłonu itp.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Mariusz » 15 sie 2007, o 22:05

przede wszystkim to sobie ten wyczyść zanim inny kupisz :P simsonowski wcale takiego kopa nie daje, przynajmniej nie u mnie, a dzisiaj jeździłem na samym kolanku i też ładnie szedł... jeszcze pomyślę nad podniesieniem jeszcze bardziej wydechu, może jak podniosę na wysokośc simsonowskiego to będzie GIT? :lol:
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 sie 2007, o 22:05

Pani Kontekstowa
 

gaźnik 16N3-2 w sr50 - problem

Postprzez david422 » 17 sie 2007, o 20:19

Mam problem z z gaźnikiem w simsonie sr50, typ gaźnika 16N3-2. Problem polega na tym, że mój simek nie chce chodzić bez ssania, to znaczy mogę mu wyłączyć ssanie, ale po chwili gaśnie tak jak by brakło paliwa. Gdy nim jężdże to mam włączone pół ssania, a gdy wyłącze to gaśnie. Gążnik jest chyba ustawiony i pali bezproblemowo zawsze i działa normalnie jeśli jest chodź pół ssania włączonego. Dysze napewno nie są zatkane bo mam filterek paliwa.
Jeśli zna ktoś odpowiedź na ten problem to prosze niech pisze.
david422
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 sie 2007, o 20:04

Postprzez Mariusz » 17 sie 2007, o 23:14

ja miałem tak w swoim dellorto, i zmiana dyszy na większą pomogła :) spróbuj jeszcze na tej dyszy poregulować, a jak nie to weź jakąś 4 numerki większą. jak za mało, to jeszcze większą, a jak przesadzisz, to mniejszą... simsony chyba są czułe na dysze, skoro do tuningowanego daje się tylko 72kę. ja jak zmieniałem to o 10 numerków w górę bo tylko takie miałem, i teraz jeżdżę właśnie na 72ce, ale przecież mój komar też tuningowany :D:D:D
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Komarcio » 22 sie 2007, o 12:58

Mam pytanko.
Najpierw się ustawia przerwę na przerywaczu, potem rozwarcie platynek na 3 mm przed GMP i koniec czy jeszcze raz przerwę na przerywaczu.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez radi126 » 22 sie 2007, o 15:21

Komarcio napisał(a):Najpierw się ustawia przerwę na przerywaczu, potem rozwarcie platynek

To jedno i to samo.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Avatar użytkownika
radi126
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
Lokalizacja: Mońki

Postprzez Alonzo » 22 sie 2007, o 15:37

nie to nie jest to samo bo koledze chodzilo ze najpiew sie ustawia przerwe a potem wyprzedznei zaplonu tylko juz nie platynkami a calym iskrownikiem krecisz :P to sa dwie rozne rzeczy oczywiscie mozan ustawic tylko przerwe albo tylko wyprzedzenie ale prawidlowo powinno sie ustawiac obydwie rzeczy
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Mariusz » 27 sie 2007, o 01:14

Hmm musze przyznac marycha ze mnie zainspirowales zabawa z tymi kanalami :P
To tylko wydech 2mm w gore i ssacy 1 mm w dol ?
A jak z tym tlumikiem to zrobiles ? Bo ja mimo ze 62 juz uzyskalem to jeszcze mam oryg. wydech :P I to dosc zafajdany ( kolanko zreszta tez brudne ale kasy nie mam na nówki :P )


a jakie masz przełożenie? ja mam rezonans na wydechu, obroty jak głupie, a na 13/35 też coś koło 60-62... ostatnio to tyle uzyskałem że można to 60 utrzymywać jako prędkość stałą, tylko większe górki to zwalnia. (albo wiatr czołowy, mierze speeda jak bezwietrzna pogoda, bo pod wiatr przy 180 to katorga...) no a to nie tak prosto że tyle w góre a tyle w dół, bo tam jest kilka unikalnych patentów :lol: jak choćby okno ssące o tak nieregularnym kształcie że szkoda słów :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Wojteeek » 27 sie 2007, o 13:03

Ja mam 13/33 ale narazie daje sobie spokoj z tuningiem Komara ( przynajmniej do zimy ) - musze Charta i Ogara odpalic...
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Artur » 10 mar 2008, o 02:23

Pomierzyłem mniej-więcej kanały w tym zestawie 60cc, który mam w moim romecie ogarze 205. może się komuś przyda, sorry za jakość, ale inaczej nie potrafię:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d38 ... 79367.html

Jak widzicie mapa kanałów w 60cc jest bardzo zbliżona do mapy kanałów charta 210 i rzeczywiście płuki są nawet mniejsze jak w orginalnym cylindrze do 023 50cc. Komentujcie. Mierzyłem linijką, ale wymiary są dość wiarygodne.
Jak macie mapę kanałów 60cc do innych motorów to dodajcie.
Ostatnio edytowano 19 mar 2008, o 15:48 przez Artur, łącznie edytowano 1 raz
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Koner » 10 mar 2008, o 16:07

Artur4567 o ile się nie mylę to już umieściłeś to samo w kilku tematach,a więc po co jeszcze raz to dodawać? :>
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Artur » 10 mar 2008, o 16:26

Nie, jest tylko tutaj, tamto usunięte.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Koner » 10 mar 2008, o 16:31

Skoro tamto usunięte to przepraszam.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Artur » 19 mar 2008, o 16:34

I dodaje jeszcze taki coś o tłokach, zobaczcie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd9 ... 69183.html
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Mariusz » 19 mar 2008, o 19:00

no spoko, co do tloków to to gówno z prawej miałem niezaszczyt kupić jako łona bi prl almotu :] a tych z lewej nei można o 3mm skracać, o tym nawet nie pisał Sałek w tym kochanym przez ciebie przepisie na 4 kuce, bo o 3mm on skrócił ale po podniesieniu całego cylindra o 1,5mm, a więc właściwie to skrócił o 1,5mm tłok, przy jednoczesnym podniesieniu wydechu o 1,5mm :]
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Artur » 19 mar 2008, o 20:46

Ale napisałem, żeby ostrożnie z tym podcinaniem bo można przeholować.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości

cron