Redukcja na zepsuty gwint głowica komar i pochodne

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Redukcja na zepsuty gwint głowica komar i pochodne

Postprzez Konrad » 15 sty 2009, o 21:20

Zrobiłem rysunek redukcji gwintu do świecy dla zepsutych głowic.Mam nadzieję, że nie popełniłem błędu (gdyby ktoś znalazł jakiś błąd to prosze pisać ;) )

Obrazek
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Redukcja na zepsuty gwint głowica komar i pochodne

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 sty 2009, o 21:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez tomix » 15 sty 2009, o 21:23

Quniuś napisał(a):gdyby ktoś znalazł jakiś błąd to prosze pisać ;)

Nie powinno byc to w jednośladach ??
Obrazek
Obrazek
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty. Nie zdejmuj ręki, już jest za późno.
a Ty dla ilu osób jesteś bogiem?
Avatar użytkownika
tomix
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 354
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 20:58
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 15 sty 2009, o 21:25

tomix000 napisał(a):Nie powinno byc to w jednośladach ??

Już załatwione :wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Konrad » 15 sty 2009, o 21:25

o lol, nie dojechałem do końca strony, sorrki i dzięki za przeniesienie :wink:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Komar Rider » 16 sty 2009, o 18:51

Szczerze mówiąc nic nie widzę na tym rysunku i nie wiem o co chodzi ale fajne :D
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Konrad » 16 sty 2009, o 19:17

jest to śruba gwintowana wewnętrznie i zewnętrznie, trochę się nie postarałem bo główny zarys miał być linią grubą, ale i tak jest dobrze :) Jak dasz to tokarzowi to będzie wiedział co zrobić :wink:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Komar Rider » 17 sty 2009, o 11:40

No a jak już mi to stoczy, to co potem? Wkręcam na chama w głowicę? :D
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Konrad » 17 sty 2009, o 13:48

Popatrz na rysuken, powiększasz otwór w głowicy i gwintujesz na m16 x 1,5
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Tomciosz » 17 sty 2009, o 14:09

A po pewnym czasie nie będzie tamtędy uciekać kompresja? Chodzi mi o inną rozszerzalność cieplną materiału. Czy takie zjawisko ma jedynie miejsce po wbiciu tulejki w stary gwint w głowicy?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Postprzez Konrad » 17 sty 2009, o 14:26

nic nie będzie uciekać, tylko ta redukcja niech będzie z mosiądzu albo brązu :wink:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Sekutor » 17 sty 2009, o 20:52

A gwint w głowicy robisz gwintownikiem jedynką i wkręcasz w podgrzaną głowicę,będzie ciasniej.Chociaż w tym rozwiązaniu skłaniałbym się na otwór 18,bo przy 16 będą zbyt cienkie scianki tulejki.Głębokośc gwintu przy skoku 1.5mm wynosi około 0.8mm na stronę,czyli 1.6mm na całości.16mm minus 1.6mm daje 14.4mm.14.4mm minus 14mm świecy daje0.4mm,dzielone na 2 wychodzi 0.2 mm na stronę-ździebko mało.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Konrad » 17 sty 2009, o 21:52

Jak narazie chodzi nieźle, fakt cienkie ścianki.Lepszym rozwiązaniem jest gwint drobnozwojowy 18 ale w przypadku komara za dużo miejsca w głowicy nie ma żeby takie duże redukcje zakładać :wink:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 103 gości