Przeróbka org.wydechu od simsona na AoA1, AoA2 i AoA3

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Przeróbka org.wydechu od simsona na AoA1, AoA2 i AoA3

Postprzez szuszley1 » 28 sty 2009, o 09:10

Tak jak w temacie opiszę jak przerobić oryginalny wydech od simsona na tuningowany wydech AoA1, AoA2, AoA3.

AoA1:

1.Najpierw trzeba znaleść jakiegoś np.pręta o średnicy 16mm i rozszerzyć nim rórkę tak jak na zdjęciu:
[img][570:500]http://images48.fotosik.pl/53/b839b81db952d740.jpg[/img]
Jak u koś jest węszży otwór niż 16mm to należy go rozwiercić
2.Natępnie trzeba wyjąć wyciszacz z końcówki wydechu:
[img][570:500]http://images42.fotosik.pl/53/7acab7c38fed7eb3.jpg[/img]
3.Po tym zabiegu należy wywiercić dwa otwory o średnicy 10mm w wyciszaczu.(od strony ujścia spalin):
[img][570:500]http://images33.fotosik.pl/451/0692cd9a3532e082.jpg[/img]
4.Następnie trzeba zaznaczyć ile nam wchodzi kolanka w wydech np.jakimś markerem:
[img][570:500]http://images35.fotosik.pl/53/93c0696aa49442a0.jpg[/img]
5.Teraz ostatnia żecz trzeba odmierzyć od 2cm do 2,5 od miejsca zaznaczenia na kolanu i uciąć:
[img][570:500]http://images36.fotosik.pl/54/c0b255099e96eabf.jpg[/img]
I AoA1 jest do orginalnych cylindów.Ja mam AoA1 i muszę powiedzieć że to dużo daje zresztą sami sprawdźcie.
AoA2:
AoA2 jest taką samą przeróbką jak AoA1 w tym że w AoA2 trzeba jeszcze uciąć kolanko od strony cylindra o ok.2-3cm i sklepać aby kolanko pasowało do cylindra:
[img][570:500]http://images45.fotosik.pl/53/52533370cc9c348b.jpg[/img]
AoA2 jest przeróbką stosowaną do cylindrów wielokanałowych.
AoA3
AoA3 to jest to samo co AoA2 tyle że trzba dokupić kolanko 32mm.AoA3 jest przeróbką stosowaną w cylindrach wielokanałowych o wiekszych pojemnościach 70.90itp
szuszley1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 22:58
Lokalizacja: bialystok

Przeróbka org.wydechu od simsona na AoA1, AoA2 i AoA3

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 sty 2009, o 09:10

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Szatek » 28 sty 2009, o 11:01

Bardzo dobry poradnik moim zdaniem, brakowało tu czegoś takiego :) Ja zamierzam zrobić AoA1 według twojego poradnika :D
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Postprzez marcing17 » 28 sty 2009, o 11:54

No dobrze że to ktoś w końcu do kupy zebrał :) Dzięki ;)
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez szeryf1994 » 28 sty 2009, o 17:03

No i to mi się podoba :P
Wystarczy popatrzeć na fotki i już wszystko wiemy :)

Myślę, że pochwała zasłużona :yes:
SIMSON MODIFY 100%
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
Avatar użytkownika
szeryf1994
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 870
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 22:58
Lokalizacja: Białystok Podlaskie

Postprzez Komar Rider » 28 sty 2009, o 18:11

Krótko zwięźle i na temat :yes:

Pochwała się należy :mrgreen:
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez szuszley1 » 4 lut 2009, o 16:51

Co nic nie piszecie nie macie żadnych pytań :x
szuszley1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 22:58
Lokalizacja: bialystok

Postprzez marcing17 » 4 lut 2009, o 18:12

Tutorial to tutorial, co tu pisać? To nie temat-rzeka.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez daro » 11 maja 2009, o 07:05

Fajny, ale mój tata sie uparł to wziął wiertareczke, założył na nią wiertło takie długie do ścian i przewiertał mi tłumik, teraz simek wydaje sie mocniejszy :D
daro
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 kwi 2009, o 09:16

Postprzez plaster6 » 5 paź 2009, o 20:00

szuszley1 napisał(a):Co nic nie piszecie nie macie żadnych pytań :x


Mam pytanie odnośnie tego tematu,czy dało by rade zastosowac to w tłumiku np.z rometa 50-T-1 ? i przy 50/4 ?
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 97 gości