Regeneracja zmieniacza romet II biegowego.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Regeneracja zmieniacza romet II biegowego.

Postprzez Danio » 7 lut 2009, o 18:50

Witam w moim turtialu przedstawię jak naprawić zużyty zmieniacz biegów.
A więc tak to nasz zmieniacz:
Obrazek
A tutaj jest zaznaczona jego część którą musimy wyjąć:
Obrazek
Tak wygląda sama część (niestety nie mam zdjęcia więc narysowałem a paincie)
Obrazek
Miejsca które są zaznaczone na czerwona są wyrobione (rowki od kulki) i przez to wybija nam biegi.
A więc zaspawajmyż te miejsca i potem wyszlifujmy i możemy się cieszyć zmieniaczem działającym jak nowy.
Dodam jeszcze że najlepiej jest wtedy wymienić sprężynkę i kulkę w zmieniaczu.

To mój pierwszy turtial więc proszę o wyrozumiałość

Tekst napisany dla Motomaniacy.com kopiowanie bez zgody autora zabronione
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Regeneracja zmieniacza romet II biegowego.

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 lut 2009, o 18:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez DJracer » 7 lut 2009, o 19:53

:? no niewiem czy to się nadaję na toturial...
Nie lepiej by było to przenieść do ,,Pomocy'' do jednośladów ??
Pod nazwą [romet] zmieniacz biegów :hmm:
i Jak na tutorial to jest to za krótkie, i zdjęcia są innego autora...
Zrobiłeś z tego tutoriala jakiś PLAGIAT nie twojego autorstwa w którym napisałem może tylko kawałeczek jakiegoś tekstu a tak co do Tutka to lepiej przeczytaj to ------>

Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. To, też są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Avatar użytkownika
DJracer
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 18:14

Postprzez Danio » 7 lut 2009, o 20:47

Nie miałem swoich zdjęć więc z allegro jakieś zdjęcie zmieniacza wziąłem, a tekst i pomysł jest mojego autorstwa, sam miałem tak zrobione w 023.

[ Dodano: 07 Lut 2009, 19:50 ]

Ale jak tobie to będzie nadal przeszkadzać to napisze do admina z prośba o usunięcie turtialu.

[ Dodano: 07 Lut 2009, 19:53 ]

Chciałem tylko pomóc użytkowniką, że nie trzeba od razu kupować nowego zmieniacza. Ale jak widać ty tylko widzisz w tym plagiat (2 zdjęcia).
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez ber891 » 7 lut 2009, o 21:08

No zgadzam się, że toturial to to na pewno nie jest... Jak już to tutorial. Zrób coś samemu, od 5 dni dopiero jesteś użytkownikiem, więc przestań się czepiać i pokaż na co Cię stać. Moim zdaniem rzucone przez Ciebie oskarżenia są bezpodstawne, a artykuł może się komuś przydać.
Avatar użytkownika
ber891
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 403
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 21:57
Lokalizacja: D-ca

Postprzez Błażej » 7 lut 2009, o 21:18

No dokładnie zgodze sie z ber891
czepiasz sie jak bys był u siebie !
Avatar użytkownika
Błażej
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2734
Dołączył(a): 29 gru 2008, o 08:50
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez DJracer » 7 lut 2009, o 21:55

tutorial to musi być fachowa robota tak powiem :D Musi mieć on w sobie dużo opisanych rzeczy...
Avatar użytkownika
DJracer
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 18:14

Postprzez Danio » 7 lut 2009, o 21:59

To powiedz co tu ma być więcej.
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez piotrek2102 » 8 lut 2009, o 00:15

DJracer Już któryś z kolei czytam jakieś tematy i we wszystkich ty musisz brać udział ---- "Dlaczego tak a nie inaczej" "Napisz coś lepszego" " Nie pisz w tym dziale" Może byś się uspokoił :hmm:
Adminem ani moderatorem nie jesteś . Nie mówię żebyś wcale nie pisał ale wystarczy, że nie będziesz się czepiał innych.
piotrek2102
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 133
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 17:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Mariusz » 8 lut 2009, o 02:39

ja bym dopisał jaką techniką zaspawaćże te miejsca, i dla szpanu dodał fotki zaspawanych miejsc. kolejna sprawa że po zaspawaniu możemy zapomnieć wymiary w których mieojscach mająbyć otwory i jakiej średnicy, mógłbyś dodać schemat rozmieszczenia otworów na blaszce. takto tutorial może być ciekawy, osobiście mam niewielkie doświadczenie w tych automatach, ale wiem że koszty są duże :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Danio » 8 lut 2009, o 10:56

Nie zaspawujemy dziurek tylko na tych blaszkach oddzielające na nich zaspawujemy rowki powstałe po kulce.
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez Krzysztof1993 » 19 kwi 2009, o 08:43

Te nowe automaty się sypią, ja na moim pojeździłem 2 miesiące i sie rozsypał. W tym roku orginalny ZMD dałem do renowacji tulejki i parę dopieszczeń i automat jest jak nowy:)
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Postprzez Błażej » 19 kwi 2009, o 13:06

ten tut to lipa...
na temat automatów zmd i rzemiosła moge sie wypowiedziec tak
jasne ze zmd jest najlepszy ale te teraźniejsze nie sa takie złe jak w nie nikt nie kopie
Avatar użytkownika
Błażej
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2734
Dołączył(a): 29 gru 2008, o 08:50
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez misiek_1221 » 19 kwi 2009, o 14:47

Blazej188 napisał(a):ten tut to lipa...

To zrób lepszy.Tutorial mi się bardzo przydał bo miiałem właśnie rozwalony automat pozdro :D
misiek_1221
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 10 mar 2009, o 16:00


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości