Rozróżnianie oryginalnych tłoków WSK 125.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Rozróżnianie oryginalnych tłoków WSK 125.

Postprzez Barthezz » 8 lut 2009, o 00:39

Witam, chcę Wam przedstawić krótki tutorial jak odróżnić oryginalne tłoki do WSK 125 od współczesnych podrób :) A więc zacznijmy.
Tłoki w epoce PRL prawdopodobnie nie były produkowane tylko w jednej fabryce, więc miały inne napisy w środku tłoka.
-Jeden z kombinacji napisów w srodku tłoka to:
AK12
ZMD
-Druga kombinacja napisów:
WSK 6
AK12
Waga też jest różna, współczesne wyroby w mojego doświadczenia są lżejsze od oryginalnych :shock: (w sklepie miałem w ręku współczesny wyrób a w warsztacie obok oryginał)
O to zdjęcia tłoków :) (2 rodzaje ;))

Rodzaj 1
Obrazek

Rodzaj 2
Obrazek

A u to papierek, który znajdował się w środku tłoka pod denkiem
Obrazek

Jeśli są jeszcze jakieś rodzaje to prosze pisać (na razie spotkałem sie tylko z takimi). Kopiowanie bez mojej zgody zabronione, napisane tylko dla MotoManiacy.com! pozdrawiam ;)[/b]
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Rozróżnianie oryginalnych tłoków WSK 125.

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 lut 2009, o 00:39

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Dragonzis » 15 maja 2009, o 19:20

kurcz teraz jestem w wawie ale jak będe na działce to przywioze tłok/ zdięcie tłoka od WueSKi wyprodukowanego w ...FSO :D
Dragonzis
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 29 mar 2008, o 19:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Konik » 15 maja 2009, o 19:29

Przyda się tutorial, ponieważ niektórzy mogą mieć problem odróżnić oryginał od podróby :) W mojej WSK są oznaczenia te pierwsze czyli AK12, ZMD.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Mati12 » 28 maja 2009, o 16:52

Ja mam w zapasie jeden org i jedną podrube.
Avatar użytkownika
Mati12
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 12:48


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości

cron