Obrotomierz z Fiata 125p- Simson, Romet, Komar, Jawka itp.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez ponyrider » 17 paź 2009, o 13:35

mam problem, podłączam obrotek do baterii 9v, sygnał pod przerywacz i nic ani nie drgnie, nawijam druty na kabel w/n, ani drgnie :)

[ Dodano: 17 Paź 2009, 13:35 ]

Chodzi mi o to czy komuś udało się go uruchomić bez przeróbki kondka?
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
Avatar użytkownika
ponyrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 paź 2009, o 13:35

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Krzysztof1993 » 17 paź 2009, o 14:36

Wlutuj kondek w ten kabel co idzie od cewki.. jest to chyba na tej samej zasadzie co wlutowywanie go w środek?
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Postprzez ponyrider » 17 paź 2009, o 15:55

Tym się zajmę później ;]

Ale dzisiaj siedziałem 5h, i ani drgnął, na każdych obrotach zero, i zero, na oryg. kondku powinno się coś ruszyć , a tu tylko jak podłącze baterie 9v, to 0,1sek po przylozeniu kabli sie dzwignął :d
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
Avatar użytkownika
ponyrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Barthezz » 17 paź 2009, o 17:46

Panowie mam taki obrotek. Tylko chciał bym żeby podwójnie zaniżał odroty, np wskazówka pokazywała by 7k a tak na prawdę było bo 14k :)
Dało by radę?
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Komar Rider » 17 paź 2009, o 17:48

Dwukrotnie większy kondensator :)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Danio » 17 paź 2009, o 18:46

Sprobuj tak jak mówi Komar Rider
Komar Rider napisał(a):Dwukrotnie większy kondensator :)

Lub dwa takie jak ja napisałem.
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez Komar Rider » 17 paź 2009, o 20:25

Na to samo wychodzi :) Zależy co łatwiej trafimy.
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Barthezz » 17 paź 2009, o 23:42

Panowie! Dzięki. Tylko napiszcie jeszcze jaki to ma być kondek (ten 2 razy większy) ja napisze do kumpla i może mi załatwi... :)
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Danio » 18 paź 2009, o 11:35

Barthezz
Jeśli ma być taki:
Danio napisał(a):kondensator ceramiczny 470nF 250V

To dwukrotnie większy będzie:
940nF 250V
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez Komar Rider » 18 paź 2009, o 13:09

W ramach uzupełnienia orginalny kondensator w tym obrotomierzu to 220 nF
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Cappy » 19 paź 2009, o 17:17

Pokazać wam jak mi wyszedł obrotomierz po przeróbce razem z koszyczkiem na baterii i mocowaniem do kierownicy?
Avatar użytkownika
Cappy
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 557
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 16:47
Lokalizacja: Warszawa
Pojazdy: Romet POLO,50-T-1, Komar 2350

Postprzez ponyrider » 19 paź 2009, o 17:57

Oczywiście ;]
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
Avatar użytkownika
ponyrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Postprzez ponyrider » 19 paź 2009, o 19:18

Good :D :mrgreen:

Z czego to mocowanie ? Powiedz proszę cię bardzo Cappy :F :F
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
Avatar użytkownika
ponyrider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Kuba » 19 paź 2009, o 19:21

mocowanie kierownicy z komara
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 179 gości