Ja wam mówie co m isie dizało po podwyższeniu . Nawet minimalne w 023 . Ewidentnie na GmF12 był słabszy . Ale nie odczułem tego na gażniku Jikov. Do tego cyla z S38 nie dawałem ale można sprubować . Tylko nie rubice pochopnie odrazu 2 - 3 mm tylko 1mm .
Najbardizej jestem ciekawy jak te króciec ssacy powiększyć do 16 . Ale w całości nie z początku
s38->023-różnice pomiędzy cylkami i wyciśnięcie z s38 2KM
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 64
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
czytalem gdzies o takiej koncowce do wiertarki, na calej powierzchni szlifuje a jest gietka jak spirala do przepychania rur i kanalizacji, rozumiecie? tylko tym znow bylby problem rowno to powiekszyc
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
najlepiej to pilniczek i jazda
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Najgorzej to chyba z przelotówkami- tam jest praktycznie zero dostępu- trzaby kombinować z ugiętym pilnikiem macie jakieś pomysły na powiękrzenie przelotówek?
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
no palnik albo kuchenka i 2 pary kombinerek... jak skończę z rzeczami płaskimi to sobie tak zrobię pilnik, bo póki co mi go szkoda.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
ja bede musial kupic sobie jakis zwykly zestaw pilnikow bo puki co zal mi moich iglakow do tego grzac pod palnikiem i wygiac? potem jakos ostudzic w wodzie czy zostawic tak jak jest?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
ja tez sie przylacze do tematu.
otóż jakis czas temu zaczełem takie mierzenia kanałów ale w cylindrze 023 i w cylindrze simsona.
Chce kanały te ktore sie da zrobic takl jak w simku. Ale to nie wszystko ponieważ mało osób wie, żeby silnik miał kopa to końcówka kanału wydechowego (tam, gdzie się nakręce nakrętke) musi iść pod kątem jak to ma miejsce w simaku. Do tego kanał ssący musi iść prosto pod kątem, tak jak w simaku, zapewnia to świetne smarowanie łożysk i jeszcze tam kilka rzeczy.
Ja planuje w swoim cylindrze 023 odciąć kruciec ssący, rozwiercić go na wymiar mojego K60B czyli na 16mm i później dospawać nowy krucieć.
Kanał wydechowy też przejdzie modyfikacje odetne go i przyspawam pod kątem jak w simku. Oczywiście kanały w cylindrze też.
otóż jakis czas temu zaczełem takie mierzenia kanałów ale w cylindrze 023 i w cylindrze simsona.
Chce kanały te ktore sie da zrobic takl jak w simku. Ale to nie wszystko ponieważ mało osób wie, żeby silnik miał kopa to końcówka kanału wydechowego (tam, gdzie się nakręce nakrętke) musi iść pod kątem jak to ma miejsce w simaku. Do tego kanał ssący musi iść prosto pod kątem, tak jak w simaku, zapewnia to świetne smarowanie łożysk i jeszcze tam kilka rzeczy.
Ja planuje w swoim cylindrze 023 odciąć kruciec ssący, rozwiercić go na wymiar mojego K60B czyli na 16mm i później dospawać nowy krucieć.
Kanał wydechowy też przejdzie modyfikacje odetne go i przyspawam pod kątem jak w simku. Oczywiście kanały w cylindrze też.
- Tim2
- MotoManiak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 1 lip 2007, o 15:46
no i ciekawe co z tego wyjdzie... mógłbyś jeszcze dać wydech z simka, wtedy by już musiał mieć kopa porównywalnego z simsonem (porównywalnego, a nei takiego samego, bo części nei będą ze sobą zsynchronizowane, i jest większa objętość skrzyni korbowej, i jeszcze kilka ważnych szczegółów) a jak byś chciał zamontować kolanko z simsona to mógłbyś od razu tą końcówkę od cylindra (do przykręcania wydechu) zaadaptować z simaka...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
a po co uciac nie lepiej rozwiercic tylko do 16mm orginalny krociec i dokrecic narmalnie ja gm12f. nie wiem po co tylko sobie zycie uprzykszacJa planuje w swoim cylindrze 023 odciąć kruciec ssący, rozwiercić go na wymiar mojego K60B czyli na 16mm i później dospawać nowy krucieć
nie rozumiem co ty chcesz z tym zrobic jak pod kątemKanał wydechowy też przejdzie modyfikacje odetne go i przyspawam pod kątem jak w simku. Oczywiście kanały w cylindrze też.
-
gołąb - MotoManiak
- Posty: 281
- Dołączył(a): 28 mar 2007, o 10:43
- Lokalizacja: Śliwica/e
Cały kanał wydechowy aż do końca gwintu na kolanko jest skierowany pod pewnym kątem w dół (nie idzie on prostopadle do tulei cylindra tylko tak ukośnie właśnie). Kolega chce go pewnie przyspawać na nowo pod większym kątem, (żeby był bardziej skierowany w stronę ziemi) co może mu da trochę mocy poprzez lepsze opróżnianie cylindra ze spalin.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/671 ... 22106.html
Myślę że rysunek to wytłumaczy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/671 ... 22106.html
Myślę że rysunek to wytłumaczy
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
tłumika od simaka nie zmieszcze do motorynki. Ale to i lepiej, ponieważ do tego silnika najlepiej jest dać dyfuzor opisany przez Pana Tomasz Sałka. Jego można idealnie zgrać z tym silnikiem
rozwiercić to przy okazji bardziej chodzi żeby kruciec ssący był pod dobrym kątem żeby mieszanka szybciej wpadała do cylindra, a dodatkowo jak wpada pod dobrym kątem to jest lepsze smarowanie łożysk i jeszcze kilka rzeczy poprawia a w takim przerabianym silniku by sie to przydało
rysunek kolegi wyżej przedstawia wydech pod kątem dokładnie to o co mi chodziło
gołąb napisał(a):a po co uciac nie lepiej rozwiercic tylko do 16mm orginalny krociec i dokrecic narmalnie ja gm12f. nie wiem po co tylko sobie zycie uprzykszacJa planuje w swoim cylindrze 023 odciąć kruciec ssący, rozwiercić go na wymiar mojego K60B czyli na 16mm i później dospawać nowy kruciećnie rozumiem co ty chcesz z tym zrobic jak pod kątemKanał wydechowy też przejdzie modyfikacje odetne go i przyspawam pod kątem jak w simku. Oczywiście kanały w cylindrze też.
rozwiercić to przy okazji bardziej chodzi żeby kruciec ssący był pod dobrym kątem żeby mieszanka szybciej wpadała do cylindra, a dodatkowo jak wpada pod dobrym kątem to jest lepsze smarowanie łożysk i jeszcze kilka rzeczy poprawia a w takim przerabianym silniku by sie to przydało
rysunek kolegi wyżej przedstawia wydech pod kątem dokładnie to o co mi chodziło
- Tim2
- MotoManiak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 1 lip 2007, o 15:46
Posty: 64
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 182 gości