s38->023-różnice pomiędzy cylkami i wyciśnięcie z s38 2KM

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez sssTOMEKsss » 2 lis 2007, o 20:05

no troche grzebania by było
Avatar użytkownika
sssTOMEKsss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1599
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
Lokalizacja: Chocz
Pochwały: 5

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 lis 2007, o 20:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez ABRUZZI » 2 lis 2007, o 20:30

sssTOMEKsss napisał(a):no troche grzebania by było

ale i efekty by były przyrost mocy powinien być dość znaczny
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Postprzez Tim2 » 6 lis 2007, o 14:16

Wiecie przestawienie szpilek to może jeszcze nie jest wielki problem, tylko znaleźć nawet dobrze pasujący cylinder, żeby to wszystko jakoś chodziło.

Może powymieniajmy sobie cylindry, które ewentualnie dało by się wstawić ?
Tim2
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2007, o 15:46

Postprzez ABRUZZI » 6 lis 2007, o 15:14

nie wiem może jakiś z simsona s 50 albo s51
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości

cron