Sposób na zero gwintu na cylindrze [silnik 023]

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Sposób na zero gwintu na cylindrze [silnik 023]

Postprzez Kotoss » 30 sty 2010, o 17:49

Siema !
Zdarzyło mi się , że zerwał mi się cały gwint na cylindrze w silniku [023] i znalazłem na to sposób :
http://img697.imageshack.us/img697/8812 ... 0001nu.jpg

-nacinamy nakrętkę kolanka (np.kątówką)
http://img685.imageshack.us/img685/8069/zdjcia0002h.jpg

-zakładamy na nią opaskę skręcaną zwaną też "obejmą"

-skręcamy wszystko i gotowe
http://img685.imageshack.us/img685/6873/zdjcia0004j.jpg

Myślę , że ten sposób się komuś przyda :D
Pozdro

! Nie kopiować bez mojej zgody !
Avatar użytkownika
Kotoss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 739
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 22:30
Lokalizacja: Bądkowo

Sposób na zero gwintu na cylindrze [silnik 023]

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 sty 2010, o 17:49

Pani Kontekstowa
 

Postprzez dieludolfs » 30 sty 2010, o 17:52

Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez P@co » 31 sty 2010, o 22:07

Miałem cuś podobnego w starym romku tyle ze poprzedni wlasciciel przeciąl nakrętke a nastepnie przyspawał do niej dwie nakrętki do sruby chyba M8. Niestety wada tego rozwiązania jest problem z uszczelnieniem ukladu wydechowego w tym miejscu tak więc nie polecam.
P@co
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 439
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 12:04
Lokalizacja: Ostrowite
Pochwały: 1

Postprzez Kotoss » 1 lut 2010, o 00:04

Problem szczelności można rozwiązać sylikonem wysokotemperaturowym :D
W moim przypadku jest szczelnie :D
Avatar użytkownika
Kotoss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 739
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 22:30
Lokalizacja: Bądkowo

Postprzez doman30 » 1 lut 2010, o 12:27

Orzesz ty! Sam bym na to nie wpadł!
Docieranie Pony M1 - przeliczanie wg producenta (w godzinach) - 6h/15h
Pasjonat motoryzacji.
Przyjaciele Rometów to także moi przyjaciele!


http://doman30.pl.tl
moja stronka :) zapraszam

http://nasza-klasa.pl/profile/6129855
Wysyłajcie zaproszenia, jednoczmy się :)

www.youtube.pl/doman30
Zapraszam do oglądania, komentowania i subskrypcji moich filmów.
Avatar użytkownika
doman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 877
Dołączył(a): 22 lis 2009, o 14:05
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez strażak » 1 lut 2010, o 21:17

Już był tutorial na ten temat, aczkolwiek sposób w nim przedstawiony jest inny, jak dla mnie pewniejszy viewtopic.php?t=4027 Jakoś nie mam przekonania do opaski :yes:
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
Avatar użytkownika
strażak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26

Postprzez Kotoss » 1 lut 2010, o 22:48

To ma współpracować z wydechem i wyglądać :D
Takie płaskowniki to trochę nieestetyczne 8)
Avatar użytkownika
Kotoss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 739
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 22:30
Lokalizacja: Bądkowo


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości