Witam!
Dziś przedstawię Wam jak rozebrać i złożyć gaźnika typu G20 stosowany w WSK 125. I z góry przepraszam za słabe jakościowo zdjęcia!
1. Na początek odkręcamy gaźnik od króćca płaskim śrubokrętem.
2. Następnie odkręcamy "nakrętkę" od przepustnicy i ostrożnie wyjmujemy linkę ponieważ sprężyna może wyskoczyć:
3. Po jej wyjęciu odkręcamy "klapkę" komory pływakowej. Potrzebny do tego będzie nam płaski śrubokręt:
4. Odkręcamy dolną śrubę na klucz (użyłem regulowanego). Po jej odkręceniu ukaże nam się to:
5. Następnie po odkręceniu jej bierzemy się za następną, którą zdejmiemy odkręcając lekko ręką:
6. Odkręcamy 2 dysze.
I możemy czyścić nasz gaźnik! Co do składania robiłem to wszystko od końca czyli zacząłem od wkręcania dysz itd.
Rozbieranie i składanie gaźnika G20 [WSK 125].
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Te tutorial nic nie wnosi do tematu bo każdy podchodzi z założeniem ,,rozbierz i wyczyść". Nie napisałeś na co zwracać uwagę, jakiego rodzaju dysze zastosowano,jak stwierdzić zużycie i jak go wyregulować.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Poza tym jeżeli tą dużą nakrętkę(na klucz 24) odkręcasz ręką to może być oznaka, że albo gwint jest słaby, albo gaźnik bierze lewe powietrze. I pewnie w tym miejscu gaźnik piszczał benzynę.
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości