sposób na kolebiące się przednie koło w 2350

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Evil » 3 sie 2007, o 20:20

oczywiście że mam wsadzone :P Teraz tylko chyba jedna została luzem
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 sie 2007, o 20:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 6 paź 2007, o 20:13

Do tutoriali ten temat :!: :yes:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez champion90 » 13 gru 2007, o 10:39

odziedziczyłem po starym komara i nie miałem aż tyle problemów, ale między łożyska (wyrobiły się i zostały wymienione) dopasowaliśmy tulejke, ale na piaście koła i ośki były luzy to wsadziłem aluminiowe blaszki z puszki po piwie (zrobiłem 3,5 tyś km, czyli do tej pory i nie wypadły). Został jeszcze luz na wachaczu, nie poprawiałem go założyłem teleskopy od ROMETA PONY :) , dlatego że przy hamowaniu na przód koło szło do góry, a na łukach strasznie się chlebotał na już wyrobionym wachaczu. W teteskopach odwróciłem te lagi podłożyłem podkładki/śruby i z ojcem dorobiłem blaszkie do hamulca. Wszystko działa sprawnie :)
Oświetlenie założe od WSK :)
Avatar użytkownika
champion90
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 29 cze 2007, o 09:54
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez Mariusz » 14 gru 2007, o 20:05

zawiecha od pony w komarze? to przecież nawet baku nie masz dobrze wypoziomowanego :P no a z tym hamowaniem na wachaczach to masz rację, pamiętam jak sobie podkręciłem hampla i zahamowałem pierwszy raz mocniej to myślałem że już koniec :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez mikołaj » 16 gru 2007, o 17:27

lol
Obrazek
Avatar użytkownika
mikołaj
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 13:44
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Postprzez ABRUZZI » 16 gru 2007, o 22:34

ja tam nie wiem co wy macie za problemy z tym zawieszeniem moim zdaniem to zawieszanie na wahaczach jest lepsze od teleskopowego oczywiście trzeba mieć je dobrze zrobione czyli trzeba mieć tulejki w wahaczu w dobrym stanie no i oczywiście te tulejki co wchodzą w sprężynę wtedy nic się nie kolebie a jeśli waszym zdaniem zawieszenie jest za miękkie podłóżcie sobie pod sprężyny jakiś okrągły klocek grubości 1cm powinno wystarczyć
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Postprzez champion90 » 17 gru 2007, o 09:25

bak mam od komara sport (chyba bez różnicy)
do marycha_zielarz miałem podobne uczucie :)
Avatar użytkownika
champion90
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 29 cze 2007, o 09:54
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez ptak1992 » 30 sty 2010, o 23:34

a te nowe oski te na lozyska to sa 12 mm grube
ptak1992
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 12 gru 2009, o 22:42

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 97 gości

cron