Koniec babrania się przy ustawianiu zapłonu (romet)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Krzysztof1993 » 16 kwi 2010, o 18:32

Tutek do bani. Pamiętaj każdy silnik jest inny inne zużycie podzespołów itp.
Jawowskie zapłony są do d... .
Od kiedy pamiętam jak miałem rometa ojciec mi mówił że każde magneto i zapłon jak jest razem ustawione to nie grzebać z przerwą i bd ok.
Magneto i zapłon to część zamienna ale jak raz ustawisz dobrze to musi być wpożądku.
Poprostu to nie zda egzaminu
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 kwi 2010, o 18:32

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Błażej » 16 kwi 2010, o 18:39

Taa jeszcze niech ktoś napisze kilka razy to samo
jedna osoba napisała czy 2 starczy !!
Avatar użytkownika
Błażej
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2734
Dołączył(a): 29 gru 2008, o 08:50
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez doman30 » 2 maja 2010, o 16:15

paliwo napisał(a):Poprostu to nie zda egzaminu

Ale u mnie zdaje.
Docieranie Pony M1 - przeliczanie wg producenta (w godzinach) - 6h/15h
Pasjonat motoryzacji.
Przyjaciele Rometów to także moi przyjaciele!


http://doman30.pl.tl
moja stronka :) zapraszam

http://nasza-klasa.pl/profile/6129855
Wysyłajcie zaproszenia, jednoczmy się :)

www.youtube.pl/doman30
Zapraszam do oglądania, komentowania i subskrypcji moich filmów.
Avatar użytkownika
doman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 877
Dołączył(a): 22 lis 2009, o 14:05
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez adrian » 2 maja 2010, o 17:46

paliwo napisał(a):Jawowskie zapłony są do d... .


kolejny.... co wyraża opinie a nie miał styczności :facepalm: na jakiej podstawie tak sądzisz? bo że jest sie... i nie umie sie naprawic? mój ogar od poczatku (jak go kupiłem) zapłon miał robiony tylko raz jak padł kondensator.
i uważam ze jest bardzo dobry. niema tyle pierd****a co z simsonowskim czy rometowskim i wszystko na jest wierzchu
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez Kamil22 » 2 maja 2010, o 18:24

Jawki zapłon to wszystko jak na dłoni, a że platynki powinno się wymieniać gdy są wyruchane to mało kto wie a co dopiero smarować krzywkę, jak nie miałem modułu to aby raz zmieniłem kondensator bo odkąd kupiłem Jawkę to dwa lata jeszcze na nim przejechałem, zaraz pewno będą opinie typu "wymieniłem platynki w jawce i nie działa jak trzeba bo przerywa na wysokich" to jest głównie wina części to co dzisiaj robią to o pomstwe do nieba woła, dlatego jak już wymieniać platynki to można zrobić trochę fuszerki i zaadoptować od Skody 105/120 (PAL) albo jak się uda to kupić eleganckie platynki do Jawki i po problemie, krzywka się mało co zużywa a jeśli była smarowana to można powiedzieć że mamy idealną, dzisiejszego kondensatora do jawki szczerze nie sprawdzałem bo wolałem od razu kupić maluchowski montując na zewnątrz do ramy, wszystko śmigało jak trza potem zmieniłem zapłon dodając moduł (by marcek) ale platynki wciąż są, iskra mega i jest nieco lepiej z rozruchem, spalaniem i pracą silnika, smaruje krzywkę i silnik jakoś chodzi.
Avatar użytkownika
Kamil22
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1029
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 07:17

Postprzez adrian » 2 maja 2010, o 18:37

yyyy może nie wesz ale koło krzywki jest taki filc i na niego kapiesz oleju i masz z głowy smarowanie co chwila
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez Marek.K. » 2 maja 2010, o 18:40

Kamil22 napisał(a):dlatego jak już wymieniać platynki to można zrobić trochę fuszerki i zaadoptować od Skody 105/120 (PAL)

a co trzeba zrobić aby pasowały do jawki te platynki ?
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez adrian » 2 maja 2010, o 18:52

ja tam nic nie kombinuje moje mają 2 lata ( tyle mam ogara a czy wczesniej koles wymieniał nie mam pojecia) sa z PAL albo PRL jakos tak :D
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez Konrad » 2 maja 2010, o 18:52

Nic. Możesz też kupić boschowskie platynki z tym że trzeba zostawić stare kowadełko.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Marek.K. » 2 maja 2010, o 18:55

kowadełko zostawię mam nawet orginalne JAWA :D a kupię sobie inne platynki bo te chyba już ciężko z nimi
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Konrad » 2 maja 2010, o 18:57

Zatem polecam boschowskie, nr katalogowy wdł producenta samochodu Mercedes Benz 000 158 06 90 albo Bosch: ZKT 48
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Kamil22 » 2 maja 2010, o 18:57

adrian napisał(a):yyyy może nie wesz ale koło krzywki jest taki filc i na niego kapiesz oleju i masz z głowy smarowanie co chwila

Wiadome, ale jak posmaruje krzywkę to jeden obrót i filc zaciągnie.

a co trzeba zrobić aby pasowały do jawki te platynki ?


Otwór trochę niżej wywiercić.
http://www.allegro.pl/item990890680_prz ... 5_120.html

O Kondrad też dobrze mówi, kiedyś się na pewno przyda.

Ps. właśnie te platynki z napisem JAWA to podróby. :?
Avatar użytkownika
Kamil22
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1029
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 07:17

Postprzez Marek.K. » 2 maja 2010, o 19:03

Kamil22 napisał(a):Ps. właśnie te platynki z napisem JAWA to podróby. :?

ja mam platynki PAL ale kowadełko jakieś dziwne gnie sie przy najlżejszym dotknięciu
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Konrad » 2 maja 2010, o 19:09

Kiepski materiał. Lepiej poszukać oryginalnych palowskich choćby używane przeszlifować i dać nowy młoteczek.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości