Banalny montaż zaworów w Hondzie Cub i jej chińskich kopiach

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Banalny montaż zaworów w Hondzie Cub i jej chińskich kopiach

Postprzez c64club » 2 cze 2011, o 16:07

Montaż tych %#^&$^^%@ych zamków zaworowych może odstraszyć od wymiany cylindra w Chopperku, Ogarze 900, GB street, skuterkach czy innych wynalazkach z tym silnikiem.
Potrzeba jest matką wynalazków, znalazłem sposób jak to zrobić samemu, bez wykonywania specjalnej dźwigni, bez strzelania zaworami po warsztacie, pewnie, w minutę. Filmiki wyjaśniają wszystko.

Cz.1 http://www.youtube.com/embed/motQsRGMMdY
Cz.2 http://www.youtube.com/embed/pHf3WDF28Sk
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Banalny montaż zaworów w Hondzie Cub i jej chińskich kopiach

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 cze 2011, o 16:07

Pani Kontekstowa
 

Postprzez JanekZ » 2 cze 2011, o 17:07

W tej miseczce jest jakiś zatrzask? Nie ma zabezpieczeń? Pytam, bo nigdy takich nie widziałem.
Faktycznie trudno o prostszy sposób, chyba że samym wzrokiem ;)
Serwus
JanekZ
Avatar użytkownika
JanekZ
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 397
Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Tomek » 2 cze 2011, o 18:12

Absurdalnie proste :D Kto by pomyślał, ze papier tyle zdziała :D
Dzięki, przyda się.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez c64club » 2 cze 2011, o 23:48

Tak sa zbudowane zawory w (chyba) kazdym czterosuwie. podejrzewam, ze w wysokopreznych moze byc inaczej. W kazdym razie przyda sie do kazdego pojazdu - od mopeda po rodzinne kombi ;)

W miseczce sa 2 "cosie" zwane zamkami. Wchodza w szpare w grzybku zaworowym a miseczka je dociska, bo sa stozkowate. znajac juz moj sposob prawdopodobnie uznasz, ze trudniej je wydlubac niz zamontowac :D
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Tomek » 3 cze 2011, o 09:04

Właśnie mialem pytać jak wyciągnąłeś to dziadostwo. :D też to jakoś wciskasz?
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez c64club » 3 cze 2011, o 12:32

Tym samym kluczem, ale bez papieru. I komorą spalania do góry. Oba zamki wpadają do klucza i nie ma problemu z ich szukaniem.

Standardowa metoda polega na użyciu specjalnej dźwigni/stabki z wycięciem albo dedykowanego krzyżaka z naciskiem od góry na przytwierdzoną do stołu głowicę i wyciągnięciu zamków za pomocą pęsetu lyb chwytaka magnetycznego. Wkurzająco skomplikowane.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Bronas » 3 cze 2011, o 13:33

Boskie :D
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
Avatar użytkownika
Bronas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
Lokalizacja: Łowin
Pojazdy: Ogar 205

Postprzez Kuba » 3 cze 2011, o 18:01

w malaczu z tego co mi się zdaje grzybek ma wycięcie, ściska się sprężynę, wsuwa talerzyk i po kłopocie :D czy jakoś tak xD
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Michalk001 » 3 cze 2011, o 20:28

Świetne - może kiedyś mi się przyda, na razie Salmo spisuje się doskonale tak więc nie będę nic ruszać żeby nie zj...ć.
Stella poszła w świat - 29.08.2007 - 7.06.2010, przez ten czas nigdy mnie nie zawiodła. Salmo kupione!!!
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
Avatar użytkownika
Michalk001
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 31 mar 2008, o 19:13
Lokalizacja: Piastów


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości