Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 30 gru 2011, o 02:35

Przeróbka którą wykonałem jakiś czas temu. Wszystko w sumie jest na filmie opisane. Jak macie pytania to piszcie.
http://www.youtube.com/watch?v=BZ7JDKji ... e=youtu.be

Naprawde warto - zupełnie inna jazda. Wadą jest to że przez cięcie główki ramy ciężko jest wrócić do oryginału.
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 gru 2011, o 02:35

Pani Kontekstowa
 

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 31 gru 2011, o 18:05

Zmontuj ten film od nowa, ale bez błędów ortograficznych. Trzeba było dać koło od WSK. Hamulce Rometa nie należą do skutecznych
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 2 sty 2012, o 18:19

Nic nie będe montował od nowa bo jest zrozumiałe. Koło od wsk trzeba najpierw mieć i nie bd pasowało to tylnego oryginału. Może u ciebie hamulce nie działają bo u mnie nie ma z tym problemów.
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 3 sty 2012, o 10:20

Spinasz się strasznie. Filmik super, pokazuje wszystko co trzeba, ale błędy zawsze rażą.

Nie mówię, że heble nie działają. Używałem ich w górach, z kupą bagażu na siedzeniu pasażera. Ale skuteczność tych hamulców pozostawia wiele do życzenia. A może to moje za duże wymagania :) Dla mnie hebel powinien "natychmiast" zatrzymywać lekki motorek z takich prędkości.
Dla mnie koło WSK jest całkiem pasowne. Szprychowe, z podobnym bębnem. Gdybyś był chętny, to mogę Ci podarować kompletny bęben z WSK z hamulcem, do przeplecenia z kołem Ogara.
W swoim będę montował całe koło z WSK.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 3 sty 2012, o 14:49

Hmm ja mam u siebie w przodzie i tyle nowe szczęki i hamuje dobrze. Natychmiast to wiadomo że nie zahamuje ci takie coś. Jawka/WSK mają lepsze bo 2x większe bębny i ogólnie lepiej zaprojektowane. Z tym bębnem od WSK to się wstrzymam, bo i tak mój ogar jedzie około 60km/h i hamulce wystarczają. Najgorsze jest to że tylne koło mam zwichrowane i chyba przez to tak wolno jedzie :/
Ale to osobny temat i raczej na 90% wina koła bo kompresja idealna, wszystko dobrze ustawione a wiadomo krzywe koło może mieć wpływ.
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 3 sty 2012, o 14:58

Często pomijana sprawa - łańcuch potrafi stawiać spore opory, jeśli nie jest zadbany.

Do żółtego pakuję zawieszenie z WSK więc koło też. Raz, że pasuje do widełek. Dwa, że akurat mam (wygrzebane z piwnicy u bratowej), wystarczyło oczyścić, pomalować i nowego laczka założyć. Ale nawet jeśli bym nie miał, starałbym się dokupić a oryg. sprzedać.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 3 sty 2012, o 16:23

Łańcuch to właśnie prawie polskiej produkcji z lat 90. Pakowany był jeszcze w papier. Z kołem to po prostu masz częście. Może jak ja znajdę takie to też bym odkupił i wstawił.
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 3 sty 2012, o 16:37

Jak byś wiosną się rzucał na koło od WSK, to proste przednie 17" od Ogara chętnie odkupię.

Miałem szczęście, ale i tak bym kupował mocniejsze.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 3 sty 2012, o 20:01

Z tym że nie wiem czy by to pasowało bo koło od WSK jest chyba troszke większe... zdaje sie że to 19 tzn głowy uciąć sobie nie dam ale mam stare koło od WFMki (jeszcze bez chromu, na półbębnie) i ono jest 19 właśnie.
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 3 sty 2012, o 21:17

Koło WSK ma rozmiar 18". Do zawieszenia od WSK wejść musi, łaski nie robi, w końcu komplet fabryczny
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 4 sty 2012, o 03:39

Przepraszam pomyliłem się. Tak jeszcze na off-topie (ale to mój tutek więc chyba admin sie nie wkurzy). Co sądziszo zamontowaniu do takiego Ogarka wahacza z WSK m06b3 ? Wtedy to by tylne koło podeszło także od WSK i zamiana kół miała by sens. Chyba da sie wykonać, tylko trzeba było by porównać oryginalny z wueskowym i ew sprawdzić co przerobić. Na bank by trzeba było dać stopki pasażera. Ale to chyba będę myślal jak sie trafiły by koła od Wieśki :) Napisz co o tym sądzisz
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 4 sty 2012, o 08:01

Błotnik tylny Ogóra z trudem pozwala na zamontowanie większej opony na oryginalnym 17-calowym kole. Daj dłuższy wahacz, koło 18 i oponę 2.75-18, to byś się chyba musiał pozbyć błotnika. Tył odpada. Ale przód? Kto powiedział, że koła nie mogą różnić się rozmiarem?
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez dooman30 » 9 sty 2012, o 03:42

Owszem, mogą ale nie wiadomo jak to wygląda. Nieco większe koło, piasta tak samo. a z tyłu takie "malutkie" niczym rowerowe. Hmmm...
Avatar użytkownika
dooman30
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:30
Pojazdy: ogar200, jawka mustang, komar2351

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez c64club » 9 sty 2012, o 09:36

To, że przedni hebel większy niż tylny, to akurat normalne i pożądane. Szerokość felgi jest ta sama, śerdnica cal większa. W miarę wąska szosowa oponka na przód (2,75 lub 2,25) i wyglądać będzie całkiem godnie
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Zawieszenie od WSK w Ogarze, Komarze itp

Postprzez Tomciosz » 9 sty 2012, o 10:57

dooman30 napisał(a):Owszem, mogą ale nie wiadomo jak to wygląda. Nieco większe koło, piasta tak samo. a z tyłu takie "malutkie" niczym rowerowe. Hmmm...


Jakbyś widział ogara mojego kolegi. Z przodu koło jawki, z tyłu kadeta i hardcorowo jeździ na oponach od składaka nabitych jak do kolarzówki. Owszem po modyfikacjach(silnika i te koła) wyciska 87 czy 89, ale strach tym jeździć.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Następna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości