Hejka,
dzisiaj wpadłem na pomysł, aby założyć ten właśnie post, w którym każdy mógłby napisać swoją metodę na jakiś problem z motorkiem - "sztuczki" warsztatowe, chociażby banalne, np. aby nie dokręcać śrub każdą z osobna do końca, tylko po troszku każdą po kolei, najlepiej na krzyż, aby nie zerwać gwintu i równomiernie rozłożyć naprężenia. To jest akurat banalny przykład, ale mam nadzieję że się tutaj rozpiszecie i się to wszystkim przyda
PzDr
Nasze metody...
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 71
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
no a jesli nie da sie nadal odkrecic to meselkiem lub tempym punktakie w pukać młotkiem i wtedy każda sruba musi pójść (łaski nie robi )
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
najlepiej pukac z czuciek gumowym młotkie w jedna czesc kartera a drugim odciągać
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no srubokretem mozna podważać nie wolno go tylko wbijać bo przez to może sie odkształcić karter(przylgnia) i potem bedzie olej cieknął
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Noo widze że zainteresownaie spore
Podoba się wam mój pomysłek ??
Ja dam sposób na ściąganie magneta:
-najpierw kluczem 14 (ale nie zwykłym nasadowym, to musi być klucz o cienkich ściankach, takie klucze są używane np. przy rowerach) odkręcamy nakrętkę magneta, wcześniej blokując go za pomocą klucza ( jedną końcówkę klucza zachaczamy o okienko w magnecie, a drugie o stopkę, tak aby zablokować go),
-następnie, jeżeli magneto nie było długo ściągane, delikatnie klepiemy ( np. kluczem albo gumowym młotkiem; ja używam kopki ) po obwodzie,
-wkręcamy ściągacz w gwint na osi magneta,
-wkręcając środkową śrubę w ściągaczu ściągamy magneto,
Teraz zakładanie:
-ustawiamy klinek na wale w pionie ( kręcąc kołem na biegu), tak aby go przypadkiem nie ściąć, to by nie było miłe
-ostrożnie zakładamy magneto, ustawiając go zgodnie z wycięciem na klinek,
-teraz delikatnie "pukamy" go, aby wszedł do końca,
-no i oczywiście mocno przykręcamy go (tak samo jak poprzednio blokując go, tylko w przeciwną stronę),
No i to było by na tyle
Podoba się wam mój pomysłek ??
Ja dam sposób na ściąganie magneta:
-najpierw kluczem 14 (ale nie zwykłym nasadowym, to musi być klucz o cienkich ściankach, takie klucze są używane np. przy rowerach) odkręcamy nakrętkę magneta, wcześniej blokując go za pomocą klucza ( jedną końcówkę klucza zachaczamy o okienko w magnecie, a drugie o stopkę, tak aby zablokować go),
-następnie, jeżeli magneto nie było długo ściągane, delikatnie klepiemy ( np. kluczem albo gumowym młotkiem; ja używam kopki ) po obwodzie,
-wkręcamy ściągacz w gwint na osi magneta,
-wkręcając środkową śrubę w ściągaczu ściągamy magneto,
Teraz zakładanie:
-ustawiamy klinek na wale w pionie ( kręcąc kołem na biegu), tak aby go przypadkiem nie ściąć, to by nie było miłe
-ostrożnie zakładamy magneto, ustawiając go zgodnie z wycięciem na klinek,
-teraz delikatnie "pukamy" go, aby wszedł do końca,
-no i oczywiście mocno przykręcamy go (tak samo jak poprzednio blokując go, tylko w przeciwną stronę),
No i to było by na tyle
-
@rek - MotoManiak
- Posty: 356
- Dołączył(a): 23 sie 2007, o 14:58
- Lokalizacja: (Bestwinka)
Przy rozkładaniu czego kolwiek trzeba pamietać żeby nie pukać młotkiem w gwinty.Najlepiej zrobić to przez jakąś deseczkę.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 71
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 176 gości