Nasze metody...
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 71
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
ja mam sposub jeśli ktoś nie potrafi wykręcić np. szpilki z kartera to robimy kontre czyli skręcamy mocno 2 nakrętki do siebie i dolnia odkręcamy i w tedy odkręca sie szpilka a nie nakrętka bez uszkadzania gwintu na szpilce i tak samo mozemy robic np. przy szpilce na gazniku czy gdzie kolwiek mam nadzieje ze sie komus przyda
- PAUL ZIOM
- MotoManiak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
- Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany
Osobiście polecił bym wszystkie śrubki i nakrętki przez ponownym założeniem dokładnie umyć w benzynie. Gwinty także .
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Celem uzyskania wiekszej szczelnosci karterow i kapy sprzegla polecam skrecenie tych czesci na sruby imbusowe zamiast tych oryginalnych na srubokret.Pewnie,ze trzeba uwazac i dokrecac z wyczuciem,zeby nie zerwac gwintu,ale oplaca sie.Z mojego silnika nigdzie nie kapie.
Imbusy na caly silnik kosztuja ok 4zl.Te w srodku mam czarne,a te ktore widac-chromowane.
Imbusy na caly silnik kosztuja ok 4zl.Te w srodku mam czarne,a te ktore widac-chromowane.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Nie zestaw.W sklepie metalowym one sa na wage-ok.20zl/kg.W sumie kupilem 20 dkg.czyli ok. 4 zl to wynioslo.Jeszcze kilka mi zostalo na zapas.
Tyle,ze trudno z dlugoscia trafic,bo one nie maja gwintu do konca.Te czarne do skrecenia polówek silnika musialem troche uciac i narzynka wiecej nagwintowac.A te od kapy(chromowane) starczy troche uciac.Najlepiej wziac ze soba te stare na wzor,albo zmierzyc i w sklepie dobrac odpowiednie.
Tyle,ze trudno z dlugoscia trafic,bo one nie maja gwintu do konca.Te czarne do skrecenia polówek silnika musialem troche uciac i narzynka wiecej nagwintowac.A te od kapy(chromowane) starczy troche uciac.Najlepiej wziac ze soba te stare na wzor,albo zmierzyc i w sklepie dobrac odpowiednie.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Celem uzyskania wiekszej szczelnosci karterow i kapy sprzegla polecam skrecenie tych czesci na sruby imbusowe zamiast tych oryginalnych na srubokret
Popieram. Oprocz lepszego skręcenia, imbusy znacznie łatwiej odkręcić, śrubokręt zwykle wyskakuje z rowka, przy kluczu imbusowym nie ma takiej możliwości.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
A ja mam takie pytanie- czy ktoś z was ma w swoim motorku skręcony zapłon na podkładkach sprężynowych albo w ogóle na podkładkach?
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
ja mam zwykłe i nic się nei odkręca. ja mam silnik na imbusy poskręcany ale nie ten na którym jeżdże, tylko taki który mi naprawial dawno dawno temu kolega. szczerze to mam do nich uraz bo miałem okazję wygładzić klucz imbusowy przy regulacji i dokręcaniu Vbreaków w IV klasie podstawówki, a więc przy stosunkowo małej masie mięśniowej...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Lipny klucz. Mnie sie tez zdarzylo kilka wygladzic.Ale lubie imbusy,wlasciwie nie wiadomo dlaczego.
A przy ilu zwyklych srubach objechalem leb na okraglo.A ile razy sobie lape przy tym rozwalilem jak klucz sie smyknal...
A przy ilu zwyklych srubach objechalem leb na okraglo.A ile razy sobie lape przy tym rozwalilem jak klucz sie smyknal...
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
hmhmhmhm a wiecie o co chodzi z tą udmą czy odmą czy jakoś tak ? trzeba ją odetkać jesli sie zatkała ? wiem ze jest z przodu silnika ale gdzies podobno jest z tyłu
-
Black Rider - MotoManiak
- Posty: 2728
- Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
- Lokalizacja: łask
pawel15 napisał(a):A ja mam takie pytanie- czy ktoś z was ma w swoim motorku skręcony zapłon na podkładkach sprężynowych albo w ogóle na podkładkach?
Ja mam zapłon na zwykłych podkładkach i jest ok ale mój kolega w ogarze 205 ma bez i też się nic nie odkręca
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Off Topic:
A ile kluczyków połamaliście lub pogięliście??
Ja mogę się pochwalić ostatnio pogiętym kluczykiem dość dobrej firmy o rozmiarze 19 mm, podczas odkręcania zacisków przy samochodzie
Mam też na rozkładnie kilka połamanych oczkowych "trzynastek"
A ile kluczyków połamaliście lub pogięliście??
Ja mogę się pochwalić ostatnio pogiętym kluczykiem dość dobrej firmy o rozmiarze 19 mm, podczas odkręcania zacisków przy samochodzie
Mam też na rozkładnie kilka połamanych oczkowych "trzynastek"
-
Hifman - MotoManiak
- Posty: 295
- Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 16:48
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Pojazdy: Renault 19 ph. II 1.9dT 1994r 90KM
Posty: 71
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 220 gości