Rozbieranie silnika 017 od strony magneta.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Rozbieranie silnika 017 od strony magneta.

Postprzez bartek.95 » 29 wrz 2007, o 19:22

Potrzebne narzędzia :
- Śrubokręt (płaski)
- Klucz "14"
- Ściągacz.
- Klucz "17" (w moim przypadku) do ściągacza
- Klucz "8"
Obrazek

Najpierw odkręcamy lewy dekiel.Używamy do tej czynności płaskiego śrubokręta.
Obrazek
Następnie wykręcamy nakrętkę z magneta kluczem "14".
Obrazek
Później używamy sciągacza do "wypchania" magneta z wału. Po wkręcaniu sciągacza ręką do oporu używamy w moim przypadku klucza "17" do przekręcenia ściągacza. Magneto powinno zejść.
Obrazek
Widzimy iskrownik.Odkręcamy 3 śrubki kluczem "8".Pamiętajmy aby zaznaczyć sobie w jakim miejscu mamy ustawiony iskrownik, aby nie było później problemów z zapłonem.
Obrazek
Składamy wszystko w odwrotnej kolejności bez używania ściągacza, wystarczy poprostu wkręcić magneto kluczem "14" :)
bartek.95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 507
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 18:34

Rozbieranie silnika 017 od strony magneta.

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 wrz 2007, o 19:22

Pani Kontekstowa
 

Postprzez bedril » 29 wrz 2007, o 19:35

Świetnie to opisałeś.
Profesjonalny poradnik.
Chłopak zasłużył na pochwałę :wink: , czegoś takiego w 5 min się nie zrobi.
Avatar użytkownika
bedril
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 28 maja 2007, o 16:28
Lokalizacja: Łomża

Postprzez filip32 » 29 wrz 2007, o 19:42

fajnie opisane pochwała się nalerzy
Avatar użytkownika
filip32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 752
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 13:04
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez bi-jay » 30 wrz 2007, o 12:36

a co to za silnik 017??
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Postprzez ABRUZZI » 30 wrz 2007, o 12:37

no dobry tourtial pochwała się należy :D
:D :D
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Postprzez Piotrek » 30 wrz 2007, o 13:21

Fajny poradniczek. Dzięki.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez bartek.95 » 30 wrz 2007, o 15:00

Dzięki za pozytywne oceny :) Silnik 017 to jest 023 z ręczną zmianą biegów :)
bartek.95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 507
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 18:34

Postprzez Koner » 30 wrz 2007, o 20:29

Wszystko dokładnie opisane.Na pewno początkującym się przyda.
bedril napisał(a):czegoś takiego w 5 min się nie zrobi.

Jeśli ktoś ma wprawę to da się to zrobić w 5 minut :wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez rolnik1234 » 30 wrz 2007, o 20:37

Artykuł fajny tylko nie przesadzajmy niedługo będziecie pisać poradniki jak się odkręca śrubkę. bartek.95 nie bierz tego jak dla siebie to tak ogólnie mówię twój artykuł jest zrobiony dobrze 8) 8)
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Metoda

Postprzez Sebek13 » 2 paź 2007, o 15:17

znam jaką taka metode rozbioru silnka...
Potrzebne sa adidasy albo jakies inne dobre buty.
Podchodzisz do komara i butujesz ,aż sie "rozpołowi"
Tej metody osobiście nie polecam...
"Bo...jazda na ETZ-ecie jest najlepszą jazdą na świecie..."
Sebek13
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 21:04
Lokalizacja: Białystok

Postprzez marcing17 » 2 paź 2007, o 15:19

No nie wiem czy bys butem silnik rozpolowil :?
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Adi.G. » 2 paź 2007, o 16:39

Koner napisał(a):Wszystko dokładnie opisane.Na pewno początkującym się przyda.
bedril napisał(a):czegoś takiego w 5 min się nie zrobi.

Jeśli ktoś ma wprawę to da się to zrobić w 5 minut :wink:


Stójcie nademną ze stoperem w ręku, rozkręce to poniżej 3 minut
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 2 paź 2007, o 16:44

Mi kiedyś kolega mierzył czas jak zmieniałem klin i wyszło mi coś właśnie poniżej 3 minut :D :wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości