Jawka:wyrównywanie przylgnii głowicy i temat uszczelki

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Jawka:wyrównywanie przylgnii głowicy i temat uszczelki

Postprzez majsterr » 14 sty 2018, o 22:38

Witajcie.Dzisiaj opiszę wam dlaczego nie warto zakładać uszczelki pod głowicę(blaszki) która jest w kąplecie.Mianowicie powiększa się komora spalania przez co jawka jest słabsza.W orginale jej tam nie ma.Każdy co rozbierał silnik od jawki wie że głowica jawki ma kołnierz przez co nie splanujemy głowicy na szybie.Ja często spotykam się z pokaleczonymi przylgniami głowicy.Planujemy tak:musimy kupić 3 pasty do docierania zaworów (nr 1,2 i O) (koszt ok. 10 zeta starczy mam na kilkanaście planowań) teraz smarujemy tuleje cylindra która dolega go głowicy,następnie nakładamy głowicę na cylinder i wykonujemy ruchy okrężne.Napierw pastą 2,potem pastą 1 na końcu pastą 0.Następnie czyścimy wszystko z pasty i skręcamy bez żadnych silikonów,a tą uszczelkę szerokim łukiem za stodołę. :mrgreen:
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Jawka:wyrównywanie przylgnii głowicy i temat uszczelki

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 sty 2018, o 22:38

Pani Kontekstowa
 

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości