demontaż silnika WSK 125

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez pawel615 » 7 paź 2007, o 20:44

bardzo ladnie opisane
a ja sprzeglo skadam tak
klade motor na prawa strone
ustawiam sprezynki czapeczki i tarcze
(wczesniej odkrecam schowek)
ucinam taki klacek z deski zeby wszedl miedzy czapeczki i jakas deska dociskam ( jeden komiec wkladam tam gdzie jest schowek wolam kogos do potrzymania i wkladam pierscien :D
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 paź 2007, o 20:44

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 7 paź 2007, o 22:05

no we dwóch lepiej niż samemu (i chyba w większosć robót) :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

.

Postprzez krzychuktm » 22 sty 2008, o 22:48

mam pytanie, jak sciagnac zebatke z walu umieszczona po lewej stronie silnika?? wystarczy to jakos wybic czy moze sciagaczem??
Avatar użytkownika
krzychuktm
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
Lokalizacja: Ochotnica Dolna

Postprzez endek » 23 sty 2008, o 01:04

zebatka ta trzyma sie na klinie oraz stożku o ile dobrze gadam,dobrze byłby miec scciagacz dwu bądz trójramienny wtedy bez problemu :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

.

Postprzez krzychuktm » 23 sty 2008, o 20:43

niemajac takiego sciagacza wziolem w jedna reke majzel w druga mlotek i uwazajac zeby nieuszkodzic karterow wystarczylo kilka uderzen i elegancko zebatka zeszla :D

[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:50 ]

a w tym walku od kosza sprzegłowego to ile tam srutow trzeba wrzucic??

[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:51 ]

a w tym walku od kosza sprzeglowego to ile srutow ma byc??
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
krzychuktm
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
Lokalizacja: Ochotnica Dolna

Postprzez endek » 23 sty 2008, o 20:57

krzychuktm napisał(a):a w tym walku od kosza sprzegłowego to ile tam srutow trzeba wrzucic??

[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:51 ]

a w tym walku od kosza sprzeglowego to ile srutow ma byc


a co to srut bo pierwsze słysze :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

.

Postprzez krzychuktm » 23 sty 2008, o 23:07

srut?? to sie tak potocznie nazywa, ale srutem np. moze byc kulka z łożyska :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
krzychuktm
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
Lokalizacja: Ochotnica Dolna

Postprzez endek » 23 sty 2008, o 23:37

ze srutem to kojaze się mi wiatrówka
A co do kulki to kłodzie sie ją w wałek zebatki zdawczej
pomiedzy dwoma blocami w celu aby druty nie współpracowały bezposrednio ze sobą bo czesto trzeba byłoby regulowac linke

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

.

Postprzez krzychuktm » 24 sty 2008, o 00:15

no wlasnie, a ile tych srucikow trzeba tam wrzucic?? jeden wystarczy??
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
krzychuktm
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
Lokalizacja: Ochotnica Dolna

Postprzez Koner » 24 sty 2008, o 00:19

Wystarczy jedna aby oddzielała tylko te dwa pręciki.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

.

Postprzez krzychuktm » 24 sty 2008, o 00:23

kumpel mi mowil zeby ze 3 wrzucic, hehe
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
krzychuktm
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
Lokalizacja: Ochotnica Dolna

Postprzez Konik » 24 sty 2008, o 09:36

Bardzo Ładny tutorial. Na pewno mi się przyda kiedyś :) Mam pytanie :D Żeby wymienić simmeringi to trzeba rozpołowić silnik?? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez pawel15 » 24 sty 2008, o 11:59

Konik napisał(a):Żeby wymienić simmeringi to trzeba rozpołowić silnik?? :)

Zależy który bo jak ten w prawym karterze(pod zapłonem) to nie trzeba a jak te w lewym karterze to trzeba rozbierać silnik :).
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez miki » 27 sty 2008, o 16:49

no fajowo
Obrazek
miki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 18:00

Postprzez endek » 27 sty 2008, o 18:57

to zależy jak to mam założone (niektórzy bowiem kładą simeringi od strony skrzyni korbowej a łożyska dają kryte C3 w celu zmniejszenia szkodliwej przestrzeni skrzynik korbowej) a łożyska i tak spokojnie wytrzymją bez smarowania (bowiem wezmy pod uwage łożsyka alternatora) mają spore obroty i chodza :mrgreen:

a przewaznie to z prawej strony simmer jest na wierzchu (czyli da sie wyjac go spokonie po zdjeciu iskrowanika a od strony lewej niestetny jest pomiedzy łożyskami (tak alby łożyska miały smarowanie)(

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 166 gości