bardzo ladnie opisane
a ja sprzeglo skadam tak
klade motor na prawa strone
ustawiam sprezynki czapeczki i tarcze
(wczesniej odkrecam schowek)
ucinam taki klacek z deski zeby wszedl miedzy czapeczki i jakas deska dociskam ( jeden komiec wkladam tam gdzie jest schowek wolam kogos do potrzymania i wkladam pierscien
demontaż silnika WSK 125
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 37
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
no we dwóch lepiej niż samemu (i chyba w większosć robót)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
.
mam pytanie, jak sciagnac zebatke z walu umieszczona po lewej stronie silnika?? wystarczy to jakos wybic czy moze sciagaczem??
-
krzychuktm - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
- Lokalizacja: Ochotnica Dolna
zebatka ta trzyma sie na klinie oraz stożku o ile dobrze gadam,dobrze byłby miec scciagacz dwu bądz trójramienny wtedy bez problemu
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
.
niemajac takiego sciagacza wziolem w jedna reke majzel w druga mlotek i uwazajac zeby nieuszkodzic karterow wystarczylo kilka uderzen i elegancko zebatka zeszla
[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:50 ]
a w tym walku od kosza sprzegłowego to ile tam srutow trzeba wrzucic??
[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:51 ]
a w tym walku od kosza sprzeglowego to ile srutow ma byc??
[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:50 ]
a w tym walku od kosza sprzegłowego to ile tam srutow trzeba wrzucic??
[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:51 ]
a w tym walku od kosza sprzeglowego to ile srutow ma byc??
-
krzychuktm - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 22 sty 2008, o 22:41
- Lokalizacja: Ochotnica Dolna
krzychuktm napisał(a):a w tym walku od kosza sprzegłowego to ile tam srutow trzeba wrzucic??
[ Dodano: 23 Sty 2008, 19:51 ]
a w tym walku od kosza sprzeglowego to ile srutow ma byc
a co to srut bo pierwsze słysze
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
ze srutem to kojaze się mi wiatrówka
A co do kulki to kłodzie sie ją w wałek zebatki zdawczej
pomiedzy dwoma blocami w celu aby druty nie współpracowały bezposrednio ze sobą bo czesto trzeba byłoby regulowac linke
A co do kulki to kłodzie sie ją w wałek zebatki zdawczej
pomiedzy dwoma blocami w celu aby druty nie współpracowały bezposrednio ze sobą bo czesto trzeba byłoby regulowac linke
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Konik napisał(a):Żeby wymienić simmeringi to trzeba rozpołowić silnik??
Zależy który bo jak ten w prawym karterze(pod zapłonem) to nie trzeba a jak te w lewym karterze to trzeba rozbierać silnik .
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
to zależy jak to mam założone (niektórzy bowiem kładą simeringi od strony skrzyni korbowej a łożyska dają kryte C3 w celu zmniejszenia szkodliwej przestrzeni skrzynik korbowej) a łożyska i tak spokojnie wytrzymją bez smarowania (bowiem wezmy pod uwage łożsyka alternatora) mają spore obroty i chodza
a przewaznie to z prawej strony simmer jest na wierzchu (czyli da sie wyjac go spokonie po zdjeciu iskrowanika a od strony lewej niestetny jest pomiedzy łożyskami (tak alby łożyska miały smarowanie)(
a przewaznie to z prawej strony simmer jest na wierzchu (czyli da sie wyjac go spokonie po zdjeciu iskrowanika a od strony lewej niestetny jest pomiedzy łożyskami (tak alby łożyska miały smarowanie)(
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 37
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 166 gości