chetnie przeczytam
bo tez mam binga i jak cos to wszystko bedzie wiadomo
a jak sie rozkreca pierwszy raz to wiadomo
K60B- rozkręcanie i składanie
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 34
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
cześć.ja mam mały problemik z tym gaźnikiem, tzn kompletnie się nie znam na naprawie motorków a najprawdopodobniej mam zanieczyszczony owy gaźnik k60b w moim ogarze 200.
(wszyscy,których pytałem tak mi powiedzieli,ponieważ ogarek nie chce odpalić,zagada jedynie i koniec, więc chyba to wina tego,że nie potrafi sobie paliwka zabrać i nie zaskakuje)
wiem, że jest tu wszystko dokładnie opisane ale mam wątpliwości że sobie z tym nie poradzę.może mi ktoś powiedzieć od czego zacząć żebym go nie zepsuł i udało mi się go spowrotem złożyć aby działał.
pozdro,proszę o odpowiedzi
(wszyscy,których pytałem tak mi powiedzieli,ponieważ ogarek nie chce odpalić,zagada jedynie i koniec, więc chyba to wina tego,że nie potrafi sobie paliwka zabrać i nie zaskakuje)
wiem, że jest tu wszystko dokładnie opisane ale mam wątpliwości że sobie z tym nie poradzę.może mi ktoś powiedzieć od czego zacząć żebym go nie zepsuł i udało mi się go spowrotem złożyć aby działał.
pozdro,proszę o odpowiedzi
- kamilo93
- MotoManiak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 19 lut 2008, o 18:20
- Lokalizacja: polska
kamilo93 napisał(a):.może mi ktoś powiedzieć od czego zacząć żebym go nie zepsuł i udało mi się go spowrotem złożyć aby działał.
Żeby go lekko przeczyścić nie musisz go tak dokładnie rozkładać.Wystarczy że odkręcisz tylko tą górną pokrywę,wyjmiesz przepustnicę oraz odkręcisz tą komorę gdzie jest pływak.Tylko uważaj na ten zaworek z tą uszczelką żeby Ci nie wypadł.Jak wyjmiesz pływak to będziesz miał dostęp do dyszy którą trzeba czymś przedmuchać.Odkręć jeszcze tą pokrywkę co wchodzi na nią wężyk od paliwa i tam też przedmuchaj.Części możesz przemyć w czystej benzynie a potem wszystko złożyć
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
kamilo93 to najlepiej załatw sobie gaznik od jawki, bo na k60B jawka nie bedize dobrze smigała, jesli masz sprawny i kompletny k60B to mozesz opchnac za 60-70zł i kupic od jawki za 15-20. Ja nawet chyba mam od jawki jikova
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
- ronio
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1941
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
- Lokalizacja: Szczytno
Szymon napisał(a):Czy każdy K60B ma ten filtr paliwa? U mnie po rozkręceniu gaźniczka go nie ma. Mogę go gdzieś dostać? Czy może jest on niepotrzebny?
Jeżeli mowa o tym sitku w kształcie okręgu, to każdy K60B powinien go mieć. To że nie masz jakoś specjalnie nie wpływa na pracę gaźnika. Wystarczy że zamontujesz jakiś mały filterek pomiędzy kranikiem a gaźnikiem
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Ten filierek jest w każdym K60B i trochę on filtruje te paliwo ale spokojnie można go zastąpić zwykłym filtrem paliwa.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Adi takiego już kupił.A bez tego filterka powinien gąxnik cieknąć bo ów filter pełni rolę oringu uszczelniającego
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Posty: 34
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości