Ogar 200 czy 205 poradnik dla początkującego.

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Ogar 200 czy 205 poradnik dla początkującego.

Postprzez majsterr » 20 sie 2018, o 12:43

Witam.Wiele młodych jak i starszych użytkowników nie wie co wygrac ogara 200 czy 205.Mam trochę doświadczenia i doradze wam co wybrać.Zacznijmy od tego mniej lubianego czyli ogara 200.Ma on 3 biegi i 3,5 km.Co do jego silnika to wypowiem się tak:Ze skrzynią biegów nie ma żadnych problemów jak jest w dobrym stanie to jest nie do zajechania.Sprzęgło:również jest dobre tylko trzeba co jakiś czas zmienić popychacz albo dorobić nowy i wyregulować sprzęgło śrubką w kapie zapłonu:Silnik:cóż tu mówić silnik chodzi dobrze nie ma problemów, lecz lekkie luzy na łożyskach i lekko zużyte simmeringi prowadzą do przerywania i mulenia.Wogóle silnik jawki jest bardzo czuły na lewe powietrze i luzy łożysk plus silnika jest taki że na wyrobionym cylindrze całkiem nieźle się jeździ.Ma jeszcze moc.Gaźnik:Gaźnik jest całkiem spoko można go wyczyścić bez rozkręcania wadą jest spalanie większe niż w 205 mity to wycieki.Dobrze wyregulowany nie cieknie.Zapłon:Co tu powiedzieć jak jest zadbany to się nie psuje.Silnik jawki na wyprzedzenie nie jest czuły.Czuły jest na przerwę na platynkach.Dlatego lekki luzik na łożyskach i już jaja się dzieją.Według mnie jak się dba o motorowwr szanuje nie robi fuszerki w silniku to jest bardzo dobry.Chyba to wszystko.Ogar 205 jest jednostką 2 biegową o mocy 2 km.Skrzynia biegów:raczej też nie ma z nią problemów liche choinki to mit.:sprzęgło też jest udane.Nie trzeba go regulować wypadające zawleczki to mit.Ludzie pakowali stare zawleczki i je wybijało:silnik:Jest to typowy dwusuw.dobrze znosi luzy na łożyskach i wytarte simmeringi.Natomiast jak mamy zużyte czopy wału to jest to masakra przez sprzęgło na wale.W jawce sprzęgła niema na wale dlatego lepiej znosi tą usterkę.Silnik z 205 licho znosi słabą kompresję palic pali ale jazda na 2 biegu jest katorgą:Gaźnik jest udany nie cieknie łatwa regulacja mniej pali niz 200.Zapłon jest mniej czuły niż w 200 i jak się dba to też jest berawaryjny.Nieraz jak mamy krzywe magneto to silnik obcina kliny.To wszystko ramy to to samo praktycznie.Dalej to już wasza decyzja.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Ogar 200 czy 205 poradnik dla początkującego.

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 sie 2018, o 12:43

Pani Kontekstowa
 

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości