Wybijanie tuleji 223

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez ABRUZZI » 7 paź 2007, o 20:19

a jak by miał ktoś 2 stare cylki i wybił tuleje z jednego a z 2 by ją wytoczył to by mógł wbić tą co wybił z poprzedniego cylka tylko dużo z tym roboty i nie wiadomo czy sie opłaca to w ogóle robić
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 paź 2007, o 20:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 7 paź 2007, o 22:42

e tam , zawsze można tam coś nalać a i tak przecież głowica dociśnie
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 19 sty 2008, o 14:16

no ja wybijałem podobnie tulej z cylindra 027 :) tylko zamiast brudzić kuchnie to napaliłem w piecu CO i podłożyłem węgla ;) w otwory szpilek wsadziłem 4 długie druty, pozaginałem żeby trzymały cylinder, i na minutke do pieca :) potem użyłem zamiast odważnika takiego ciężkiego żelaznego koła, ale to chyba nie ma znaczenia. użyłem młotka około 2 kilowego, im cięższy tym lepszy, bo jak małym będziemy nawalać, to nie dość że przy którymś uderzeniu możemy źle trafić i ułamać coś, to jest taka możliwość że może cylinder wystygnąć ;) choć po pierwszym uderzeniu to już trzyma sie o wiele słabiej (o ile jest ono skuteczne i wybije tulej choćby o 2mm)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez omenn » 1 lut 2008, o 19:11

A o to moja tulei. Została wybita na prasie ręcznej w zakładzie. Mam zamiar poszerzyc kanały do wymiarów jakie zaleca Pan Sałek, załozony może bedzie takze gaźnik od simsona( jezli trafi się jakis dobry po okazyjnej cenie). :mrgreen:
Co o tym myslicie?? Czy doda mocy??

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
omenn
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 00:06
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Koner » 1 lut 2008, o 19:14

No mocy doda na pewno :) Najlepiej poczekaj aż Conqeror się wypowie bo on już przetestował praktycznie wszystkie możliwości :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Konrad » 1 lut 2008, o 23:18

Dzisiaj pobawiłem się starymi cylindrami z javki :D Wsadziłem tylko na minutkę do mojego nowego pica CO :) Okazało się że wyciągłem tylko tulej<nie wiem czy się śmiać czy płakać>reszta cylindra się rozpłyneła.Jako że mam stary zjechany cylinder z kimara spróbowałem z nim też tak zrobić aby się przekonać czy faktycznie jest tam zabezpieczenie przed wyciągniam :yes: No i niestety nie przeliczyłem się co do tego, jest tak jak mówicie.Zabezpieczenie znajuje się w 3/4 wysokości tuleji.A teraz mam pytanie :> :] Czy w tych cylindrach od rometa o pojemnośći "60" też jest takowy próg :hmm:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Alonzo » 1 lut 2008, o 23:34

hmm to sprawdz gdzie to alu sie rozplynelo :P bo pewnie gdzies na dnie pieca jest i jak zastgnie moze go niezle zapchac :P we wszystkich cylindrach od reometa jest taki prog :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Mr.Rezystor » 1 lut 2008, o 23:35

Quniuś ale narobiłeś ambarasu :D:D :mrgreen: . A co do tego 60ccm, to pewnie też ma, bo go na wzór zmd robią.
http://motoalbum.pl/uzytkownik/4057/pojazdy

Kategoria A,B zdana za pierwszym strzałem :D
Avatar użytkownika
Mr.Rezystor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
Pojazdy: Audi 100 2.8

Postprzez Konrad » 1 lut 2008, o 23:47

Zawsze można wziąć cylinder s 60 od simsona, potem stary od rometa.Wypalić s60 w moim piecu :D wziąść tulej, oddać cylinder z rometa frezerowi żeby roztyczł tulej razem z cylindrem na wzór tego z s60 :D Potem tylko dorobić dodatkowe płuki i gitara.Tak robią w niemcach magicze cylindry do simsona o pojemności 90 i wzwyż.Musze tylko zobaczyć czy kanały są mniej więcej na tej samej wysokości itp.Może ktoś podpowie :hmm: :> A co do alu w piecu już go wyczyściłem :) niezły syf był bo cała piwnica w dymie :yes:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Alonzo » 1 lut 2008, o 23:57

no wlasnie kanaly sa w ogole inaczej uksztaltowane :P zareszta jaki tlok bys do tego wsadzil :p simsonowski ma inny sworzen :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Konrad » 2 lut 2008, o 00:01

Ma taki sam :)
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Konrad » 5 lut 2008, o 21:00

Mam bardzo ważne pytanie :!: Jak wbić idealnie równo taką tulej :hmm: macie może jakieś sposoby :hmm: Jest mi to bardzo potrzebne, może podpowieszConqeror :hmm: :yes:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez omenn » 5 lut 2008, o 22:53

Najlepiej by było gdybys wczesniej sobie zaznaczył na cylindrze i tulei jakąś kreske i wtedy nie miałbyś problemów z poprawnym ustawianiem tulei. A jesli chodzi o samo wbijanie to grzejesz 10 min cylinder na kuchence i tulei wchodzi bez żadnych oporów, masz mozliwosc manewrownia nią , żeby ją równo ustawić. Gdy juz cylinder ostygnie tulei bedzie siedziała ciasno na swoim miejscu :wink:
Ostatnio edytowano 6 lut 2008, o 11:48 przez omenn, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
omenn
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 00:06
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Adi.G. » 5 lut 2008, o 23:16

No nieźle Quniuś jak Ci się alu topi w piecu, mógłbyś dorobić nawet podstawkę z alu pod membramę :yes: Nieźle kaski bys na takim czymś zgarniał
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Konrad » 7 lut 2008, o 15:10

Tak, tylko kto zrobił by matrycę do odlania :hmm: :> Wybiłem wczoraj 3 tuleje :D Z charta, javki i javki :D Cylinder z Charta potrzymałem tylko 30s w piecu i gdyby tuleja nie była gorąca to można by ją ręką wyciągnąć :) Za to z polskiego cylindra javki ni chu... musiałem przedłużyć czas do 1min wybiłem tuleję gładko, ale pech tak chciał że cylinder był na imadle i podczas ostatniego udeżenia tuleja wypadła łamiąc 2 nóżki, a ja jeszcze się opażyłem.Mam teraz 4 kreski na ręce od żeberek :) Mimo to powiększyłem znacznie kanały(poszeżone nie podwyższone !) ssący, wylotu i dolotu w Charcie.Musze teraz wykroić nieco alumu z cylindra żeby mieszanka przechodziłąprzez cały kanał.A nad javką się jeszcze zastanawiam :) Wiem tyle że jakość czeskiego cylindra jest znacznie lepsza, kanały są o jakieś 3mm większe i równe.Za to w polskim, ehh szkoda gadać... krzywe nie równe :/ Jak przyjdzie mi telefon z servisu to pokaże moje dzieło :D
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 217 gości