Ustawianie zapłonu 223

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Alonzo » 29 lis 2007, o 22:11

hej nie tak cimowilem :p jak tlok jest maksymalnie w gorze ma byc 0,4mm a gdy tlok jest 2,5mm przed gmp maja sie dopiero rozwierac :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 lis 2007, o 22:11

Pani Kontekstowa
 

Postprzez ronio » 29 lis 2007, o 22:32

No tak, tak mi tlumaczyles a na samej gorze tutorialu jest ze jak tlok jest na samej gorze to dopiero mają się rozwierać
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez endek » 30 lis 2007, o 10:20

ronio napisał(a):No tak, tak mi tlumaczyles a na samej gorze tutorialu jest ze jak tlok jest na samej gorze to dopiero mają się rozwierać

nie wtedy bedzie za późny zapłon :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 132 gości