REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Marcek » 18 lis 2008, o 16:54

c64club napisał(a):Nie wiem jak wywalić ten dekiel, który przytrzymuje simmerring od strony magneta.

Od strony magneta jest koło magnesowe, iskrownik i simmering. Nie wiem o jaki dekiel Ci chodzi.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 lis 2008, o 16:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komar Rider » 18 lis 2008, o 16:59

Zastanawiam się czy nie chodzi mu o dekielek na zębatkę zdawczą. :hmm:
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 18 lis 2008, o 17:18

To by rzeczywiście miało sens.
On trzyma się na 3 śrubach, oryginalnie bodajże na śrubokręt.
Jeśli są zapieczone, to obstukaj je delikatnie, potraktuj jakimś penetratorem i zostaw na noc.
Jak nie pójdą śrubokrętem to złap wystającą część "morsem". Gdyby i to nie pomogło, nawierć w śrubie dziurkę wiertłem 2,5, potem nagwintuj lewym gwintownikiem 3-ką, wkręć śrubkę na klucz i w ten sposób wykręcisz śrubę.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Konrad » 18 lis 2008, o 18:34

albo weź majzel i udeż w stronę w którą odkręca się śruba (majzel trzymaj na rowku łepka)
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez c64club » 18 lis 2008, o 19:19

Uzywam wyszukiwarki i googli, ktorych składnię znam nieźle.

Wszędzie taka czynność jak "wyciągnięcie łożyska" jest traktowana jako dyskretna, jednym słowem. A ten temat jest jak najbardziej odpowiedni.

Dziurkę już wywierciłem, bo dekielek z cienkiej blaszki a simmering i tak do wyrzucenia, wiec nie bylo mi go zal wiertlem dziabnąć. Reszta remontu przebiega wzorcowo
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Komar Rider » 18 lis 2008, o 22:34

Komar Rider napisał(a):dekielek na zębatkę zdawczą


Marcek napisał(a):To by rzeczywiście miało sens.


c64club napisał(a):bo dekielek


no czyli jednak ;)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 18 lis 2008, o 22:37

Może c64club ma simeringi starego typu z blaszką ?
Mam takie simmery w jednym z moich esioków, znalazłem nówki w garażu (rarytas) :mrgreen:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Komar Rider » 18 lis 2008, o 22:38

Adi.G. napisał(a):(rarytas) :mrgreen:


Ach, skąd wy bierzecie takie rarytaski ??

Ciekawe czy karton nowych części ZMD o WSK125 to też rarytas :>
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez c64club » 20 lis 2008, o 17:27

Taa, rozpracowałem dziada. To był stary, dobry Simmerring z blachy wypełniany gumą. Nie dziwię się, że po 33 i (minimum, bo się liczniik zatarł) 20000 km był w tak pięknym stanie.
Po prostu wybilem oba łożyska od strony simmerringa na ciepło śrubą M20, potem poszedł sereg a simmera wywaliiłem kołkiem drewnianym.

A wyglądało tak, jakby simmera przytrzymywała taka blaszka, jaką Romet stosował w piaście typu torpedo do osłony łożysk od piachu.

Silnik rozłożony na kupkę luźnych czeka na regen. wału, szlif i składanie :D
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Postprzez przybora » 6 cze 2018, o 17:18

Temat z przed 10 lat, ale ma ktoś może te filmiki które już nie są w tym poście dostępne. Jakiś link o silnik S38 ?
przybora
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 cze 2018, o 17:03
Pojazdy: Komar Sport

REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Postprzez Posimsonowany » 6 cze 2018, o 17:40

nie widziałem dobrego filmu o s38 od lat :evil:
Avatar użytkownika
Posimsonowany
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 533
Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
Lokalizacja: Puławy
Pochwały: 14
Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982

Re: REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Postprzez przybora » 6 cze 2018, o 17:57

Posimsonowany napisał(a):nie widziałem dobrego filmu o s38 od lat :evil:

A może masz ten filmik który jest na początku tego tematu. Poza tym strona kolegi Marceka też już nie działa.
przybora
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 cze 2018, o 17:03
Pojazdy: Komar Sport

REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Postprzez Posimsonowany » 6 cze 2018, o 18:17

Nie mam.Szkoda pomógłbym,ale mój silnik się o dziwo trzyma :D
Avatar użytkownika
Posimsonowany
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 533
Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
Lokalizacja: Puławy
Pochwały: 14
Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982

REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Postprzez majsterr » 9 cze 2018, o 09:59

W mnie w wsk były takie simmery.Przy remoncie zakładałem zwykłe dwuwargowe.Stare, delikatnie wyjąłem i leżą na półce na zapas.Można by je jeszcze użyć.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości