REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Wężu » 24 sty 2008, o 14:12

Witam. Sorry za odkop ale mam jeden problem związany rozbiórką silnika S-38. Mianowicie za żadne skarby świata nie mogę wybić tej gumowej tulei. Nie pomaga rurka, punktak, drewno ani śrubokręt. A jak wiadomo bez jej wyjęcia nie rozpołowimy silnika...
Wężu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:50
Lokalizacja: Rdziostów

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 sty 2008, o 14:12

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 24 sty 2008, o 14:14

u mnei też baardzo opornie wychodziła, ale załatwiłem to tak że najpierw ze środka wybiłem tą metalową tulejke, a potem zaczęła też gumowa wychodzić :) to że z wbiciem potem tego spowrotem były też niezłe jaja to już pomijam :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Wężu » 24 sty 2008, o 14:17

No ja właśnie tak chce zrobić. Z tym, że ta tuleja już jest w szczątkach a ruszyła się o jakieś 2 mm :/
Wężu
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:50
Lokalizacja: Rdziostów

Postprzez Barthezz » 24 sty 2008, o 20:19

A ja linki sprzęgła nie mogłem odłączyć :lol: Sklołem to i poszedłem do domu :D
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez miki » 27 sty 2008, o 16:45

FAJOWO

[ Dodano: 27 Sty 2008, 15:48 ]

no no no
Obrazek
miki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 18:00

Postprzez Barthezz » 28 sty 2008, o 09:57

miki napisał(a):FAJOWO

[ Dodano: 27 Sty 2008, 15:48 ]

no no no


Kolego co ty wyprawiasz?
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Łukasz » 18 maja 2008, o 14:52

chłopaki a jak i olej ze skrzyni mi cieknie i niemoge tego zatamować?
Avatar użytkownika
Łukasz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
Lokalizacja: Lubelskie
Pochwały: 1

Postprzez Jakub Knight » 18 maja 2008, o 15:31

chłopaki a jak i olej ze skrzyni mi cieknie i niemoge tego zatamować?
Możesz odtłuścić cieknący obszar, i 'zawalić' sylikonem, lecz nie daje gwarancji na pomyślności tego manewru, możesz kupić tez taki dodatek do oleju, który tamuje nieszczelności
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Koner » 18 maja 2008, o 16:50

Łukasz napisał(a):chłopaki a jak i olej ze skrzyni mi cieknie i niemoge tego zatamować?

Pewnie trzeba zmienić któryś simmering jeśli leci Ci do silnika albo zmienić uszczelkę jeśli leci z karterów.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Łukasz » 18 maja 2008, o 19:52

konar chodzi oto ze olej mi plami beton, nie chodzi o simmeringi bo je wymienuiałem już

[ Dodano: 18 Maj 2008, 19:53 ]

ps: było coś na forum o plastikowych korkach wlewu/wylewu
Avatar użytkownika
Łukasz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
Lokalizacja: Lubelskie
Pochwały: 1

Postprzez corey93 » 23 lip 2008, o 15:29

Przeprasam za drobny odkop, ale mam problem :/ Mianowicie, nie mogę ściągnąć blokady sworznia :( Jak to zrobić? Mam komara 2350. Stał około 15 lat. Cylinder był troche zapieczony, ale poradziłem sobie z jego sciągnięciem.


PS. Witam wszysstkich :P
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez OgarRider » 23 lip 2008, o 15:33

Można go ściągnąć śrubokrentem albo szczypcami do segerów.Najlepiej popsikaj go jakimś odrdzewiaczem i poczekaj chwile powinien puścić.
<piotrz> czy mi się zdaje, czy w Komarze to jest tak że jak się jeden problem rozwiąże to powstaje drugi?
<ka_o_3991>nie zdaje Ci się, Sztuka polega na doprowadzeniu do problemu, który już nie przeszkadza...
Avatar użytkownika
OgarRider
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 23 lis 2007, o 20:52
Lokalizacja: Gorzkowice

Postprzez corey93 » 23 lip 2008, o 16:23

Ok dzięki :)

PS. Postaram sie ściągnąć film i go zmontować :)
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez c64club » 18 lis 2008, o 16:04

Sorry za odkop, ale generalnie uważam, że lepiej odkopać na temat niż zakładać nowy wątek (jakaś dziwna maniera na forach, żeby za odkopy nawet banować, a i z tym się spotkałem).

Zanim dorwałem ten piękny filmik, rozebrałem silnik "na czuja".
Nie mogę sobie jednak poradzić z lewym karterem. Nie wiem jak wywalić ten dekiel, który przytrzymuje simmerring od strony magneta. Wywalenie łożysk bez tego nie wchodzi w rachubę(siedza jak wspawane), a przecież simmerringa nie wbiję do środka razem z łożyskiem, bo tam seger siedzi miedzy lozyskiem a simmerem.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym

Postprzez Tomciosz » 18 lis 2008, o 16:39

Wywiercasz dziurkę i wyciągasz drutem, śrubokrętem, tylko uważaj na łożysko i na przyszłość nie rób odkopu tylko użyj wyszukiwarki na forum, na pewno Cię nie ugryzie :mrgreen:
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości