Sposób na otarty przedni błotnik przez linke sprzęgła

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Sposób na otarty przedni błotnik przez linke sprzęgła

Postprzez Adi.G. » 21 mar 2007, o 17:27

Ostatnio przeglądając moją nową książkę zauważyłem mały aczkolwiek istotny szczegół dotyczący linki sprzęgła

Obrazek

W czerwonym kółku widzimy miejsce połączenia linki sprzęgła z przewodem wysokiego napiecia ja zastosowałem opaske zaciskowa i odtąd juz mój błotnik nie jest obtarty.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Sposób na otarty przedni błotnik przez linke sprzęgła

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 mar 2007, o 17:27

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 18:37

ja mam nie tyle problem w linka sprzegla co z linka przedniego hamulca i predkosciomierza:P mam otarte przez to te male przednie wahacze
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Hinol » 21 mar 2007, o 21:18

Dokładnie. ta opaska była przecież w oryginale. Też mam problem z linką hamulca. Można by nalepić na pancerz kawałek gumy. Kombinowałem już nad tym ale zawsze będzie widać przeróbkę. Jednym słowem - jak chcesz miec oryginał to będzie widać otarcie.
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Komarcio » 21 mar 2007, o 21:20

Miałem tę opaskę, ale ją usunąłem. Sprzęgło za ciężko chodziło.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez CiastoHiroł » 21 mar 2007, o 22:51

Tego właśnie od dawna szukałem.
Może posiada jeszcze ktoś zdjęcia, na których widać fabryczne poprowadzenie reszty linek?
Avatar użytkownika
CiastoHiroł
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 22:31
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Aleksander » 22 mar 2007, o 20:23

Też mam zdjecie tego patentu w książce owszem to sietny pomysł żeby linki nie latały na lewo i prawo.
Linki mogą nam ciezko chodzić jeżeli nie wykonujemy czynnośći obsługowych motoroweru :D
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Alonzo » 22 mar 2007, o 20:24

ja mam takie cos ale na linke od licznika, taka gunka z drutem, gumka na linke a drut w dziurke w blotniku mialem to oryginelnie :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 27 mar 2007, o 16:12

Wydaje mi się że dobrym i szybkim patentem jest nałożenie na linkę w miejscu obracia kawałeczek jakiejś gąbki.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Komarcio » 30 mar 2007, o 19:53

ja w miejscu otarcia naklejam na lakier kawalek przezroczystej tasmy klejacej. nie widac jej, a linka trze po tasmie a nie po lakierze
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Alonzo » 30 mar 2007, o 20:22

tylko potem mozna zniszczyc lakier odklejajac taka tasme :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 30 mar 2007, o 22:33

ale przynajmiej niszczy ci ta taśme a nie lakier a też tej taśmy tak szybko nie przetrze ta linka ... sam może stestuję......
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 31 mar 2007, o 14:10

no to wtedy jej nie odklejac w koncu kto patrzy ma blotnik w tamtym miejscu :P ja tez musze poobklejac miejsca przetarc :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Konik » 9 kwi 2007, o 09:11

Adi ale jak masz tak jak na fotce linke od sprzęgła zamocowaną to cięzej chodzi sprzęgło..
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adi.G. » 9 kwi 2007, o 11:11

Różnica jest minimalnie odczuwalna a błotnik masz cały- Jak komuś zależy na orginale i niepoprzecieranym lakierze to sobie takie coś zakłada :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Junak » 9 kwi 2007, o 12:03

ja już takie coś robiłem i nie odczułem żadnej różnicy
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Następna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości