VS
Jak dobrze wiecie (albo i nie ) podstawy iskrownika do rometów robiły dwie firmy. W tym temacie opiszę tylko różnice pomiędzy tymi dwoma rodzajami z jakimi się spotkałem, być może było jeszcze kilka różnych typów podstaw.
Przedstawię kilka fotek żeby każdy mógł sobie porównać
1. Zwróćcie uwagę na kształt podstawy:
2. Tu widać najistotniejszą zmianę. Made in Iskra ma krótszy ten bolec od przerywacza (nie można założyć zabezpieczenia, które zawsze myślałem że być tam musi):
Tu pytanie, czy to zabezpieczenie na przerywaczu jest naprawdę nie potrzebne
Porównanie podstaw iskrownika Romet (ISKRA vs ZMD)
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Mateusz Ja u siebie też chyba nie mam żadnego zabezpieczenia.A co do podstaw to ja mam jeszcze jedną ZMD ale też trochę o innym kształcie a więc pewnie ich było kilka i było to zależne w którym roku były one produkowane
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja właśnie na tej podstawie co tobie wysłałem jeździłem bez żadnego zabezpieczenia na platynkach i teraz o ile dobrze pamiętam też w Romecie nie mam zabezpieczenia i jakoś nic się nie dzieje
- rolnik1234
- MotoManiak
- Posty: 2234
- Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37
Po raz to nie jest żadna "iskra" tylko Zelmot :lol: . Ja mam w swoim 232 Zelmotowski iskrownik i zabezpieczenie wcale nie jest konieczne, wszystko siedzi na swoim miejscu, a dodam, że przeglądam iskrownik-platynki co pół roku i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
ja mam oba typy w garażu, a widziałem zmianę w kształcie ale myślałem że to od roku produkcji zależy nie pamiętam jak u mnie z zabezpieczeniem, jutro lub pojutrze sprawdzę
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 198 gości