Porównanie podstaw iskrownika Romet (ISKRA vs ZMD)

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Porównanie podstaw iskrownika Romet (ISKRA vs ZMD)

Postprzez Mateusz » 10 sty 2008, o 19:49

Obrazek VS Obrazek


Jak dobrze wiecie (albo i nie :P) podstawy iskrownika do rometów robiły dwie firmy. W tym temacie opiszę tylko różnice pomiędzy tymi dwoma rodzajami z jakimi się spotkałem, być może było jeszcze kilka różnych typów podstaw.

Przedstawię kilka fotek żeby każdy mógł sobie porównać :)

1. Zwróćcie uwagę na kształt podstawy:
Obrazek

2. Tu widać najistotniejszą zmianę. Made in Iskra ma krótszy ten bolec od przerywacza (nie można założyć zabezpieczenia, które zawsze myślałem że być tam musi):
Obrazek Obrazek Obrazek

Tu pytanie, czy to zabezpieczenie na przerywaczu jest naprawdę nie potrzebne :hmm: :P
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Porównanie podstaw iskrownika Romet (ISKRA vs ZMD)

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 sty 2008, o 19:49

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 10 sty 2008, o 19:56

Mateusz Ja u siebie też chyba nie mam żadnego zabezpieczenia.A co do podstaw to ja mam jeszcze jedną ZMD ale też trochę o innym kształcie a więc pewnie ich było kilka i było to zależne w którym roku były one produkowane :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez rolnik1234 » 10 sty 2008, o 21:26

Ja właśnie na tej podstawie co tobie wysłałem jeździłem bez żadnego zabezpieczenia na platynkach i teraz o ile dobrze pamiętam też w Romecie nie mam zabezpieczenia i jakoś nic się nie dzieje :)
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez Adi.G. » 12 sty 2008, o 14:28

Po raz to nie jest żadna "iskra" tylko Zelmot :lol: . Ja mam w swoim 232 Zelmotowski iskrownik i zabezpieczenie wcale nie jest konieczne, wszystko siedzi na swoim miejscu, a dodam, że przeglądam iskrownik-platynki co pół roku i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 12 sty 2008, o 23:44

ja mam oba typy w garażu, a widziałem zmianę w kształcie ale myślałem że to od roku produkcji zależy :P nie pamiętam jak u mnie z zabezpieczeniem, jutro lub pojutrze sprawdzę :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 198 gości