Demontaż silnika KMX 125

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez endek » 17 lut 2008, o 12:45

ale masz na myli ten silnik o poj 700? :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 lut 2008, o 12:45

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 17 lut 2008, o 20:30

Naprawdę bardzo dobrze napisany tutek,pochwała jak najbardziej zasłużona.A ten silnik o poj. 700ccm naprawdę robi wrażenie :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez czeci » 13 paź 2008, o 10:12

Witam,
Szykuje mi się remoncik w KMX.
Fajny tutorial ale niestety spóźniłem się na fotki.
A jest jakaś filozofia z wyciągnięciem silnika z ramy? czy na coś zwrócić szczególną uwagę?
Jak się przyglądałem to zauważyłem że tylny wahacz jest spięty tą samą śrubą co silnik.. czy to się nie rozleci po wyciągnięciu tej śruby?
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
A może masz serwisówkę w wersji elektronicznej? :wink:
czeci
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez endek » 13 paź 2008, o 21:35

A jest jakaś filozofia z wyciągnięciem silnika z ramy? czy na coś zwrócić szczególną uwagę?
Jak się przyglądałem to zauważyłem że tylny wahacz jest spięty tą samą śrubą co silnik.. czy to się nie rozleci po wyciągnięciu tej śruby?
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
A może masz serwisówkę w wersji elektronicznej?

zadna filozofia ,jak wybijasz tą srube z silnika to zastąp ją jakąs szpilą bądz nie wyciagaj sruby do końca to nic ci sie nie stanie (wyciagnij ją tyle aby silnik mógł wyjsc)
a co do serwisówki to kiedys wrzucałem ją (w downloadze gdzies siedzi) :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez michal.051 » 14 paź 2008, o 11:18

No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?


Momenty coś pewnie koło 12-14 Nm, to raczej taki standard, bez klucza dynanometrycznego też idzie dokręcić to nie 4T z czterema cylindrami w rzędzie żeby głowice przeciągnąć.
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Komar Rider » 14 paź 2008, o 11:35

michal.051 napisał(a):
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?


Momenty coś pewnie koło 12-14 Nm, to raczej taki standard, bez klucza dynanometrycznego też idzie dokręcić to nie 4T z czterema cylindrami w rzędzie żeby głowice przeciągnąć.


Tu chodzi o chwilę dokręcania cylka i głowicy a nie newtonometry :D
Obrazek
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez michal.051 » 14 paź 2008, o 19:40

Komar Rider napisał(a):Tu chodzi o chwilę dokręcania cylka i głowicy a nie newtonometry :D


O czym ty piszesz w ogóle?!
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez endek » 14 paź 2008, o 20:19

tez nie wiem
a co do dokrecania to jak przy każdym silniku (z wyczuciem ) :yes:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez czeci » 14 paź 2008, o 21:47

Dzięki..
Na szczęście udało mi się ściągnąc tą serwisówkę.
Kiedyś dokręcałem główkę w komarze to na wyczcuie.
Teraz w kawce chciałem zrobić to porządnie, a w serwisówce znalazłem już wszystkie momenty dokręcania więc problemu już nie ma.
No i jeszcze obawiałem się że jak tą śrubę najgrubszą (która trzyma silnik i wachacz) ruszę to mi się rozleci zawiecho z tyłu ;)
Ale mam plan żeby zdjąć głowicę bez demontu silnika, bo coś mi stuka i chcę sprawdzić czy to tylko tłok czy coś więcej. Jak cos więcej to dopiero wtedy niestety demont całkowity silnika.

Pozdro.
czeci
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez michal.051 » 15 paź 2008, o 21:27

No i gratuluje fachowego podejścia do sprawy :)
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez czeci » 18 paź 2008, o 11:14

A tą blaszaną uszczelkę pod głowicą też trzeba wymienić czy da radę to skutecznie poskładać na starej?
Nie mogę znależć na allegro uszczelek do tego :?
No i jeszcze okazało się że trzeba wstawić tuleję do cylindra bo już zajeżdżony jest nicasil. Ale spoko po tym zabiegu będzie można jeszcze 4 szlify zrobić :twisted:
Jakby kogoś interesowało to tuleje wstawiaja tutaj: http://www.motor-tech.katowice.pl/
czeci
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez endek » 19 paź 2008, o 13:57

jesli nie jest uszkodzona to mozesz ja ponownie założyc ,a co do tuleji to z tłokiem wyjdzie cie gdzies z ~`600zł :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez czeci » 19 paź 2008, o 15:43

Wyjdzie z 700pln ale wszystko łącznie z tłokiem, a tyle kosztuje samo położenie nicasilu.
czeci
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez endek » 19 paź 2008, o 16:09

czeci napisał(a):Wyjdzie z 700pln ale wszystko łącznie z tłokiem, a tyle kosztuje samo położenie nicasilu.

no ale w Pl tego nie robi sie , po za tym jesli robiłbys samemu (to wyszłoby cie mniej)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Demontaż silnika KMX 125

Postprzez bi-jay » 21 cze 2015, o 13:20

siemaneczko :D ja również spóźniłem się na zdjęcia, poytanie za 100pkt czy myszę rozebrać w jakiś sposób ten mechanizm od biegów który jest z prawej strony i kick starter żeby go rozpołowić? zastanawiam się czy jak zdejmę zapłon to ładnie mi się rozejdą kartery no i tak aby za dużo nie powypadało, ktoś wie czy ciężko będzie to poskładać? czy raczej wszystko pasuje w swoje miejsce ;) i jeszcze takie pytanko, mój silnik jest składany bez uszczelek, jedyna uszczelka jest pod cylindrem, myślicie że mogę go tak znowu złożyć? oczywiście delikatnie silikonem ;) a i jak poznać czy mam nicasil? i czy jest on jeszcze coś wart, progu nie ma żadnego ;)
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości