Kupujemy motorek
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
No ale mniej więcej Ja mam w simku przednią oryginalną a tylnią niestety nie
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
zeby moto miało jeszcze oryginalne gumy to naprawde musi byc mało nim jezdzone
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
buszmen222 napisał(a):Jestem ciekaw kto w chwili jak stoi przed nim motor bedzie sie czepial szczolow ?! 'czy bieznik jest dobry' ? bez przesady !!! to jak np z tylu opona bedzie lysa to znaczy ze mam nie kupowac bo ktos mogl gume jarac i silnik przy okazji?? a moze ktos po prostu ostro hamuje ??
Chyba doczepiamy się szczegółów gdy chcemy aby sprzedający zszedł z ceny, chyba to jest logiczne
-
parcelak - MotoManiak
- Posty: 2696
- Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
- Lokalizacja: Górzno kol.
Chciałbym dodać od siebie ,,5 groszy" do tego tematu.
Osiowość motocykla możemy sprawdzić poprzez rozpędzenie się i puszczenie kiery. Jeśli wszystko z ramą/przednim zawieszeniem/ kołami będzie ok. moto pojedzie prosto przed siebie.
Tak jak kolega Parcelak słusznie zauważył trzeba zwracać uwagę na szczegóły (stan chromu, klamki, manetki, szprychy czy nawet głupie lusterka) To wszystko przekłada się na ostateczną wartość naszego motocykla tj. na to ile później będziemy musieli w niego ostatecznie zaiwestować by stan tego motocykla był kolokwialnie mówiąc godziwy. Te najmniejsze duperelki według mnie zawsze najwięcej kosztują z racji tego że jest ich po prostu najwięcej.
Trzeba zwracać uwagę na stan łożyskowania przedniego i tylnego zawieszenia.
Pytać o szczegóły związane z historą motocykla ( na jakim oleju, paliwie jeżdżone, kto był wcześniejszym właścicielem, i nawet z jakiego powodu motocykl jest sprzedawany, wszelkie zakłopotanie sprzedającego można w prosty sposób wyłapać)
Jeśli chodzi o komarki, ogary czy jawy problemu z oceną raczej nie widzę.
Schodki zaczynają się gdy cena motocykla zaczyna przekraczać 1000 zł (moim zdaniem) i są to raczej MZ, Jawy itp o japonii raczej nie wspominam choć sposób sprawdzania jest podobny,lecz większą uwagę trzeba poświęcić pracy silnika na zimno i na ciepło.
Mogę o sobie śmiało powiedzieć że jestem czepialski.
Byłem ostatnio oglądać pewną MZ (stan tragedia) właściciel wyprosił mnie z podwórka bo nie był już w stanie odpowiadać na wszystkie moje pytania, lub po prostu nie chciał
Osiowość motocykla możemy sprawdzić poprzez rozpędzenie się i puszczenie kiery. Jeśli wszystko z ramą/przednim zawieszeniem/ kołami będzie ok. moto pojedzie prosto przed siebie.
Tak jak kolega Parcelak słusznie zauważył trzeba zwracać uwagę na szczegóły (stan chromu, klamki, manetki, szprychy czy nawet głupie lusterka) To wszystko przekłada się na ostateczną wartość naszego motocykla tj. na to ile później będziemy musieli w niego ostatecznie zaiwestować by stan tego motocykla był kolokwialnie mówiąc godziwy. Te najmniejsze duperelki według mnie zawsze najwięcej kosztują z racji tego że jest ich po prostu najwięcej.
Trzeba zwracać uwagę na stan łożyskowania przedniego i tylnego zawieszenia.
Pytać o szczegóły związane z historą motocykla ( na jakim oleju, paliwie jeżdżone, kto był wcześniejszym właścicielem, i nawet z jakiego powodu motocykl jest sprzedawany, wszelkie zakłopotanie sprzedającego można w prosty sposób wyłapać)
Jeśli chodzi o komarki, ogary czy jawy problemu z oceną raczej nie widzę.
Schodki zaczynają się gdy cena motocykla zaczyna przekraczać 1000 zł (moim zdaniem) i są to raczej MZ, Jawy itp o japonii raczej nie wspominam choć sposób sprawdzania jest podobny,lecz większą uwagę trzeba poświęcić pracy silnika na zimno i na ciepło.
Mogę o sobie śmiało powiedzieć że jestem czepialski.
Byłem ostatnio oglądać pewną MZ (stan tragedia) właściciel wyprosił mnie z podwórka bo nie był już w stanie odpowiadać na wszystkie moje pytania, lub po prostu nie chciał
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
michal.051 napisał(a):puszczenie kiery. Jeśli wszystko z ramą/przednim zawieszeniem/ kołami będzie ok. moto pojedzie prosto przed siebie.
a jeżeli nie jest wszystko ok ? To się wywalamy z motorkiem, czy co?
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
Sprzęt po prostu będzie ściągał w którąś stronę, a żeby ją właściwie kierować we właściwym kierunku będziemy musieli balansować całym ciałem.
Krzywe sprzęty stanowczo odradzam
Krzywe sprzęty stanowczo odradzam
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 240 gości