[Romet] Wymiana wałka zdawczego bez rozpoławiania silnika
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
kadet94 - MotoManiak
- Posty: 588
- Dołączył(a): 12 lut 2008, o 11:06
- Lokalizacja: Wrocław/Miękinia
o kurde niezła metoda a trzeba uważać żeby przesuwka nie wypadła? bo pewnie chętnie by polatała po silniku
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
No panowie dzisiaj jadąc, spadł łańcuch i zgubiłem biegi. Po odkręceniu dekielka zasłaniającego zębatkę zdawczą (silnik S-38 ) wyrwało mi się ciche "o kur**" widząc latającą zębatkę zdawczą, z kawałkiem wałka zdawczego Wałek równiutko ścięty przy samym simerze Oczywiście przypomniałem sobie natychmiast, że jest ten tutorial. Rozebrałem co się da. Życzcie mi szczęścia
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
Sam myślałem kiedyś żeby takie coś zastosować.Na szczęście jeszcze nigdy nie urwał mi się wałek zdawczy
Ciekawe jakby to było w przypadku 019.
Tutek napisany bardzo dobrze,pochwała należała się
Ciekawe jakby to było w przypadku 019.
Tutek napisany bardzo dobrze,pochwała należała się
Simson S70C
http://bikepics.com/members/ryder256/
http://bikepics.com/members/ryder256/
-
Ryder - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2133
- Dołączył(a): 23 mar 2008, o 13:02
- Lokalizacja: Krotoszyn
radi126 miałeś kiedyś kontakt z S-38? W S-38 biegi wbija się w manetce, czyli wymagana jest linka, która ma tylko zdolności ciągnące a nie pchające (wymagane do wbicia 2). Wbicie 2 warunkuje sprężyna między płetwą wodzika a karterem. Więc jeśli złapię wodzik i pociągnę go do siebie i puszczę to on wróci a położenie 2 więc Twój sposób z wbiciem 1, która będzie trzymać tryby nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (przynajmniej w S-38 ). W silnikach ze zmianą nożną sprawa jest prosta- "klik" i spokój Kombinowałem z przyczepieniem linki do imadła, i odsunięciem silnika, wtedy naciąga się linka wbijając 1, ale potem niemożliwe jest obrócenie silnika. Zły walnąłem silnik, niech se leży, ale spojrzałem i tryby nadal były w swojej pozycji, trochę poprzesuwane ale nadal w jednej lini Szybko wpakowałem tam pręt, potem przy zmianie pręta na inny tryby spierniczyły gdzieś do środka.
Aktualnie silnik leży rozpołowiony na stole. I cieszę się, że go rozpołowiłem bo przynajmniej znalazłem powód nie wchodzenia "1" a mianowicie krzywy wodzik
Aktualnie silnik leży rozpołowiony na stole. I cieszę się, że go rozpołowiłem bo przynajmniej znalazłem powód nie wchodzenia "1" a mianowicie krzywy wodzik
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
W 019 ciężko byłoby zerwać wałek zdawczy, gdyż frez jest jest bardziej pancernie zrobiony i byłoby to trudne.
-
ber891 - MotoManiak
- Posty: 403
- Dołączył(a): 27 maja 2008, o 21:57
- Lokalizacja: D-ca
Komar Rider
przecież on automat ściągnął, a w 023 tez jest sprężyna
przecież on automat ściągnął, a w 023 tez jest sprężyna
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Musisz wyciągnąć tulejkę, simmer i seger zabezpieczający. potem robisz dokładnie te same czynnościtylko wybijasz łożysko prętem albo ściągaczem zrobionym z kawałka rurki i gwintowanego pręta.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
[Romet] Wymiana wałka zdawczego bez rozpoławiania silnika
Jutro moja pierwsza taka naprawa a z racji tego ze mam 14 lat to jak myślicie zdziałam coś tym sposobem czy lepiej rozpołowić ?
- Garek
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 5 paź 2012, o 09:01
- Pojazdy: Motorynka,Quad 110,Router Pluss
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 224 gości